טקס סיום קורס חובשים של איחוד הצלה סניף קרית מלאכי התקיים במעמד ראש מועצת באר טוביה קובי אביבי

בתחילת השבוע התקיים טקס סיום קורס חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף קרית מלאכי הכולל גם את ישובי המועצות האזוריות שפיר ובאר טוביה.

בתום חצי שנה הגיע לסיומו קורס החובשים והוסמכו בו כ-20 חובשים מתנדבים חדשים, כל אלה יהוו חיזוק למעל 30 המתנדבים הקיימים בסניף מלאכי והסביבה ובהם רופאים פראמדיקים וחובשים, 2 אופניים חשמליים ו-4 אופנועי חירום.

לבוגרי הקורס הוקנה כל הידע הנדרש כדי להסמיכם כחובשי רפואת חירום ע”פ דרישות משרד הבריאות החל ממצבי חירום רפואיים, לידה, טראומה, החייאה ועוד..

כיבדו בנוכחותם בערב זה ראש מועצת באר טוביה קובי אביבי, סמנכ”ל איחוד הצלה לייזר היימן, ראש סניף קרית מלאכי מני עזריאל וסגנו בועז שרון, רב הסניף יצחק עזריאל, בני משפחות הבוגרים ומתנדבי הסניף.

הבוגרים התכנסו בבית העם בתימורים לצד שולחנות ערוכים בארוחת ערב לכבוד טקס הסיום והענקת תעודות וציוד בסיסי שישמש אותם בשלב הראשון בהם יבצעו השתלמויות מעשיות בשטח לצד מתנדבים ותיקים כאשר בסיומם יצוידו בתיק החייאה מלא. במהלך הערב העניקו החניכים מתנת ותעודת הוקרה למדריך הקורס יחיאל מייברג שליווה אותם תקופה ארוכה והכשיר אותם, בנוסף נבחרו כחניכים מצטיינים יוסף מימרן ומעיינה בן נון.

הנחה את הערב וקידם בברכה את המתנדבים החדשים ראש סניף קרית מלאכי מני עזריאל שאמר: “אתם יוצאים היום לדרך חדשה ומצטרפים למשפחה הגדולה של מצילי החיים, משפחה שתומכת בכם הרבה מעבר לפן ההתנדבותי, אין ספק שתשתלבו במהירות ותסייעו במלאכת הקודש של הצלת חיים בסביבתכם, אני מודה לבעלי התפקידים בארגון ובסניף בפרט ומאחל לכם בהצלחה”.

לייזר היימן סמנכ”ל איחוד הצלה מסר: “ברוכים הבאים למשפחת איחוד הצלה, החל מהערב החיים שלכם ישתנו ואתם דרוכים לכל קריאה, הצלת חיים זה מה שמאחד את כולנו, ישבתם קורס שלם רק כדי ללמוד איך לעזור ולסייע לאחרים וכל זה בהתנדבות אני מצדיע לכם ולנשותיכם, אני רוצה להודות למדריך הקורס שליווה אותכם, לראש הסניף לסגנו ולבעלי התפקידים בסניף שמריצים קדימה את הפעילות שלכם”.

(צילום: דודי אוברלנדר)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן