news08.net/ads.txt

טקס פתיחת שנת בר ובת המצווה באורט על שם יצחק רבין

ביום שישי האחרון התכנסו במתנ”ס גן יבנה בני ובנות המצווה משכבת כיתות ז’ בבית הספר אורט על שם יצחק רבין יחד עם הוריהם וצוותי החינוך לבוקר פתיחת שנת בני ובנות מצווה.

האירוע נפתח בטקס שבו הקריאו תלמידי השכבה סיפורים משפחתיים מרגשים ולאחר מכן צפו בהצגה מרגשת בשם “אסונות וניסים “ ובסופה התקיים דו שיח בין התלמידים לשחקנים. ההצגה  “אסונות וניסים”  עוסקת בקשר בין סב לנכדו, בעבודת שורשים והקשר לשואה. המחזה מספר במקביל על שני מסעות שונים. האחד מסע פנימי של עמוס, ילד ישראלי לפני בר מצווה, האוגר בתוכו קושיות וכעסים. השני מסע של הסבא, גם הוא ילד בר מצווה בזמן השואה, הבורח מפני אויב ומצליח לשרוד. אהבתו וסיפוריו של הסב הם המסייעים לעמוס להתחזק ולהתגבר.

מנהלת חטיבת הביניים הגברת קלימי נחמיאס , הגב’ דלית כהן מנהלת ביה”ס ורכזת השכבה סופי ממן  ברכו את התלמידים. מנהלת חט”ב התייחסה לעבודת השורשים  וציינה: “אנו הצוות החינוכי של ביה”ס נלווה אתכם במשימה שאינה קלה כלל וכלל ונתווה בפניכם תכניות ודרכי פעולה ברוח חזון בית הספר וייחודיות בית הספר  – מ”מנהיגות אישית למעורבות חברתית” להורים נאחל כי תרוו נחת ותקצרו את פירות העשייה של ילדכם”. 

מנהלת בית הספר  דלית כהן: “היום  הזה הינו תחנה חשובה במסע אל התבגרותם של תלמידנו ,ציון בר ובת מצווה מהווים מאורע חשוב בחיי הילדים ואחת התחנות המשמעותיות בגיבוש זהותם האישית. מגיל שתים עשרה לבנות ושלוש עשרה לבנים – הופכים הילדים לנערות ונערים בוגרים המקבלים על עצמם לקיים מצוות על פי המסורת היהודית ולהימנות על עדת הבוגרים האחראים למעשיהם. 

בבית ספרנו אנו שוקדים על קיום תכנית בני ובנות מצווה ושיאו של התהליך הינו טקס בני המצווה בסוף השנה ועבודת השורשים שכותבים התלמידים. אנו מדגישים את היבט המנהיגות והתרומה לקהילה כערכים מובילים בתוכנית הלימודים של השכבה”. 

צילום: דוברות המועצת גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן