news08.net/ads.txt

טקס ראשון מסוגו בישראל | יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה יועבר ע”י אנשים בעלי מוגבלויות

לציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה יתקיים ברחובות טקס ייחודי מסוגו בארץ המושתת ומועבר כולו על ידי אוכלוסיה של אנשים עם מגבלויות, המשתייכים ל

מועדונים חברתיים הקיימים ברשת חוויות ומותאמים לצרכיהם – ביניהם מועדון רעים, מעגלים – קטן עלינו ומעגלי קריאה, מועדון רימון ועוד. הטקס ייערך לזכרם של חללי גדוד 55.

במסגרת המועדונים נפגשים הפעילים הן במרכז הקהילתי עצמו והן מחוצה לו ועורכים פעילויות חברתיות מעשירות, יוצאים לטיולים וסיורים משותפים ברחבי הארץ ועוד. המועדונים החברתיים, יחד עם נציגים מארגונים נוספים, חוברים יחדיו אחת לשנה ומקיימים את הטקס, בהובלתם של האוכלוסיות המיוחדות.

לדברי גלית אלבג, רכזת אוכלוסיות מיוחדות ברשת חוויות, “חלק ממשתתפי הטקס גרים בקהילה, חלקם דיירי מערך הדיור של אק”ים רחובות וחלקם דיירים מהוסטל. בטקס  משתתפים גם רקדנים עומדים ויושבים מלהקת גלגלי ר.נ.י, חבורת הזמר של דיירי ניצן רחובות, זמרים מלהקת ‘רוח חדשה’ וכן, מתנדבים, בראשם יוסי זיו, אשר מביים גם את קבוצת התיאטרון המשולבת הפעילה בחוויות שוויץ המדע ומכין את משתתפי הטקס”.

אמיתי כהן, יו”ר דירקטוריון רשת חוויות, מסר:”האוכלוסיות המיוחדות הן חלק בלתי נפרד מהקהילה, על המורשת והערכים וגם על הכאב והאובדן. החיבור של האוכלוסיות המיוחדות עם זכרם של הנופלים שחקוקים בלבנו לעד, הוא מרגש במיוחד כי הוא מסמל עבורנו את הרעות והערבות ההדדית ומזכיר לנו שבמותם ציוו לנו את החיים ואת האחדות בתוך החברה הישראלית”.

הטקס יתקיים ביום רביעי, 8.5 בשעה 10:45 ברחבת אנדרטת גדוד 55 ברחוב הרצל 213. 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן