news08.net/ads.txt

טרגדיה: אב לשלושה שוכנע שלא התחסן – חלה בקורונה ונפטר; גם אלמנתו וילדיו מאומתים

טרגדיה בעיר קרית גת: עולה מניין הנפטרים ממגפת הקורונה. נתן גורמן ע”ה, חרדי בן 38 ללא מחלות רקע המתנדב מד”א השתכנע כי החיסון “פוגע בפוריות”, והיה היחיד בכל סביבתו ומשפחתו שלא התחסן. הלילה (בין שבת לראשון) הוא נפטר והותיר אחריו אישה ושלושה ילדים קטנים.

היתומים והאלמנה של הנפטר גורמן – כולם מאומתים לקורונה, ולפיכך יצטרכו להוציא אותם ללוויה עם אמבולנס מיוחד. עדיין לא ברור מי יישא את האחריות לכך. הלוויתו תצא בשעה 9:30 מביתו בקריית גת דרך שטיבל גור רחוב גאון הירדן. לבית העלמין באשדוד בשעה 12:30. יהי זיכרו ברוך.

בתוך כך, נציין כי לפי נתוני משרד הבריאות נכון לליל אמש, קרית גת ממשיכה להיות עיר אדומה עם ציון רמזור 9.3 ו-928 חולים פעילים בעיר.

עדכון נתוני קורונה במרכז הרפואי ברזילי נכון להיום: סה״כ 82 חולים, מתוכם 1 במצב קריטי, 45 במצב קשה, 15 במצב בינוני, 11 במצב קל. 10 עדיין בתהליכי קליטה. מברזילי נמסר: “לצערנו הרב, במהלך הסופ״ש נקבעו מותם של 3 חולים: תושב קריית גת בן 93, סבל ממחלות רקע ולא היה מחוסן כנגד הנגיף, תושב שדרות בן 85, סבל ממחלות רקע ולא היה מחוסן כנגד הנגיף, תושב קריית גת בן 38, לא היה מחוסן כנגד הנגיף“.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן