news08.net/ads.txt

טרגדיה באילת: אדם עידן הלך לעולמו

ברגעים אלה מובא למנוחות בבית העלמין בעיר – אדם עידן (36), איש עסקים מתחום התיירות ובנו של סגן מפקד תחנת המשטרה לשעבר, מישאל עידן.

רעייתו צליל כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: “הלב 😭😭😭 הלב שלי כואב!!!!! למה?? אהוב שלי היקר אני לא יודעת איך ממשיכים בלעדייך!!!!!!!!! היית כל עולמי העוגן שלי האהבה שלי בעלי היקר והאבא של הילדים שלי 😭😭😭😭😭 אומרים לי תהיי חזקה אבל אני שבורה לעולמי עד!!! אני אוהבת אותךךךךךךךך אדםםםםםםם בבקשה תשמור עלינו מלמעלה!!! 🙏🙏🙏🙏 תן לי את הכוחות להמשיךךךךךך!!! בבקשה אני שבורה אני גמורההההההה”.

אחותו, העיתונאית עדי ביטון עידן כתבה: “ואיך ממשיכים מכאן בלעדיך אחי הקטן, איך לעזאזל ממשיכים לחיות” והוסיפה: “איך אפשר לראות את השם של אחי הקטן על מודעת אבל”. האב, מישאל כתב: “1986 – 2022. בני אדם עידן נלקח מאיתנו בטרם עת. הלוויה תתקיים הערב בשעה 18-30 בבית העלמין באילת”.

במהלך היום פשטה הידיעה על מותו בטרם של עת, ורבים מתושבי אילת נותרו המומים וכואבים. חלקם ספדו לו ברשתות: “פשוט אני בהלםםםםםםם לא מאמינה למה שאני רואה ….יהיה זכרך ברוך תשמור על צליל והילדים”, “לא נתפס פשוט לא נתפס. שמור עלינו מלמעלה אדם היקר”, “אדםםם אני בהלם. הבחור הכי מצחיק בעולם. נשבר הלב”.

המשפחה תשב שבעה בבית הוריו של המנוח, ברחוב משעול דפדוף 1. יהי זכרו ברוך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן