טרגדיה באילת

חדשות 08 אילת | במהלך טיול שנתי באילת של בנות כיתה י”א-י”ב מאולפנת “אהבת ישראל” התמוטט המורה לשל”ח יוסי כהן, פונה לבית החולים “יוספטל” ושם נפטר

טרגדיה באילת

במהלך טיול שנתי באילת של בנות כיתה י”א-י”ב מאולפנת “אהבת ישראל” התמוטט המורה לשל”ח יוסי כהן, פונה לבית החולים “יוספטל” ושם נפטר.

עיריית בית שמש אבלה ומשתתפת בצער עמוק עם פטירתו של המורה יוסי כהן ושולחת תנחומים לרעייתו היקרה רחל, עובדת מחלקת הקליטה בעירייה, למשפחה היקרה ולכל קהילת “אהבת ישראל”. צוותי מנהל חינוך נוער וקהילה של עיריית בית שמש, מרגע היוודע האסון, מלווים ועוטפים את תלמידות בית הספר וצוותי החינוך. צוות מנהל הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית בית שמש מלווים את משפחת כהן ברגעים הקשים. בנות כיתה י”א ו-י”ב והצוות החינוכי נפגשו הבוקר עם צוותים מקצועים בעיר אילת כדי לעבד את האסון הנורא ולאפשר חזרה לבית הספר ולעיר.

כאשר תגענה הבנות מאילת יתקיים עמן מפגש נוסף בבית הספר יחד עם הצוותים המקצועיים. ראש העיר בית שמש ד”ר עליזה בלוך, מנכ”ל העירייה יוחנן מאלי, ראש מנהל חינוך שרי דרור וראש מנהל רווחה גילה רונן מלווים את בית הספר, צוות ההנהלה וההוראה ואת משפחת כהן.

צילום: עיריית בית שמש

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן