היום (ו') התקבל דיווח על גבר כבן 70 שנפל מגובה ברחוב הסביון באשקלון. הוא פונה לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.
אלעזר לוגסי, מיכאל ראשיד וחנן קדוש, מתנדבי יחידה 360 – זק"א, שפעלו בזירה, מסרו:
"מספר שעות לפני כניסת השבת והחג, הוזעקנו לזירה על ידי מוקד היחידה. מדובר באירוע טראגי – גבר כבן 70 שנפל מגובה של כ-5 מטרים, ככל הנראה בעת שניסה לגזום עץ דקל. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים, שם נקבע מותו. במשך זמן רב פעלנו יחד עם מתנדבים נוספים ביחידה 360 מצוות אשקלון לאיסוף הממצאים החייבים בקבורה."
◼️ הצטרפו לחדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








