טרגדיה בגדרה: בן 60 נשרף בדירתו

שלושה דיירים נפצעו והובהלו להמשך טיפול בבית החולים קפלן

טרגדיה בגדרה לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון, על שריפה בבניין מגורים ברחוב שפירא בגדרה. חובשים ופראמדיקים של מד”א קבעו את מותו של גבר כבן 60 שאותר מחוסר הכרה בדירה עם כוויות קשות בגופו.

בנוסף העניקו כוחות מד”א טיפול רפואי ופינו לבי”ח קפלן, 3 פצועים עם סימני שאיפת עשן בהם: צעיר כבן 20 במצב בינוני ו-2 קל.

פראמדיקים במד”א יוסף איסמאעיל ואיילה יעקובוב וחובש רפואת חירום במד”א נתנאל פרחמאנד סיפרו: “מדובר בשריפה בדירה בבניין מגורים בן 3 קומות. במהלך פעולות הכיבוי אותר בדירה גבר מחוסר הכרה ומיד כוחות הכיבוי חילצו אותו אלינו. הוא סבל מכוויות קשות בגופו ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. מהבניין חולצו 3 דיירים עם סימני שאיפות עשן שאחד מהם צעיר כבן 20 במצב בינוני ו-2 במצב קל. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם יציב”.

ניר בזק חובש וראש צוות גדרה באיחוד הצלה מסר: “כוחות כיבוי פעלו בזירה ואיתרו בתוך הדירה גופת גבר ללא רוח חיים. השכנים סיפרו כי פצוע נוסף חולץ מהדירה ופונה טרם הגעתנו לזירה”.

צילום: צילום: ברוך הרשקוביץ, תיעוד מבצעי מד"א ▪︎ דוברות כב"ה רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן