news08.net/ads.txt

טרגדיה בחג: אישה נשרפה למוות ברחובות

טרגדיה בחג: אישה נשרפה למוות ברחובות. מפקד מחוז מרכז-ניצב אבי ביטון סיים הערכת מצב מיוחדת בזירת רצח ברחובות, בה אותרה האשה ללא רוח חיים בדירה שרופה ברחוב גיבורי ישראל ברחובות – והטיל את החקירה על היחידה לחקירת פשעים (יל”פ) שפלה.

לפי מגן דוד אדום, בשעה 03:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון, על שריפה בבית פרטי. פאראמדיקים של מד”א קבעו את מותה של אשה כבת 40 שחולצה מהדירה עם כוויות וללא סימני חיים, וחובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים שיבא וקפלן, 3 נפגעים נוספים, בהם: גבר כבן 40 במצב קשה, מורדם ומונשם עם כוויות ולאחר ששאף עשן, (פונה לשיבא בתל השומר), 2 נפגעים משאיפת עשן, מהם: ילדה כבת 4 במצב בינוני וגבר כבן 63 פונו לקפלן.

פאראמדיק מד”א גיא בובליל סיפר: “כשהגענו למקום ראינו אש ועשן שיצאו מהבית, כשניתן היה להכנס הכבאים הובילו אותנו לאשה בשנות השלושים מחוסרת הכרה, עם כוויות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה, חילצו אלינו גבר כבן 40 מחוסר הכרה, עם כוויות, פציעות, ולאחר ששאף עשן, הענקנו לו טיפול מציל חיים שכלל הנשמה ופינונו אותו בדחיפות לבית חולים כשמצבו קשה ולא יציב, ילדה כבת 4 וגבר כבן 63 חולצו מהדירה כשהם בהכרה מלאה ולאחר ששאפו עשן, הענקנו להם טיפול ראשוני מהיר בשטח ופינינו את הילדה במצב בינוני, הגבר פונה מהמקום במצב קל”.

ממשטרת ישראל נמסר כי המשטרה עצרה לחקירה תושב רחובות, במסגרת בחינת נסיבות שריפה בדירתו, בה אותרה אשתו ללא רוח חיים ופונו שלושת ילדיו באורח קל. שוטרי תחנת רחובות פתחו הבוקר (שלישי) בחקירה מואצת בעקבות אירוע חשד לרצח בעיר, בה אותרה אישה בשנות השלושים לחייה ללא רוח חיים בדירה שרופה, כשעל גופה עפ”י החשד סימני אלימות. ראשיתו של האירוע, עם קבלת דיווח מגורמי כב”ה בדבר שריפה בעיר ובתום כיבוי אותרה אישה ללא רוח חיים, כאשר לא קדמו לכך דיווחים למוקד 100 או אירועי אלימות אחרים שדווחו למשטרה . מהמקום פונו אל המרכז הרפואי קפלן הבעל החשוד במעורבות, באורח קשה, וכן בתו בת הארבע ואביו הפצועים באורח קל משאיפת עשן. בתוך כך, ממ”ז מרכז – ניצב אבי ביטון, סיים הערכת מצב מיוחדת בזירת האירוע, יחד עם פיקוד המחוז ומרחב שפלה, במסגרתה סקרו בפניו את הממצאים הפורנזים והעדויות שנאספו עד בזירה, בסיומה הנחה כי החקירה תנוהל ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה.

מהמרכז הרפואי קפלן נמסר: מאירוע שריפה ברחובות הגיעו למרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית גבר וילדה. הגבר הועבר לטיפול נמרץ, הוא מונשם ומורדם וצפוי לעבור ניתוח. הילדה בת הארבע מאושפזת בטיפול נמרץ ילדים.

מדוברות כבאות והצלה מחוז מרכז נמסר: צוותי כיבוי מרחובות פעלו לפני זמן קצר בשריפה בקומה שניה של בבית פרטי ברחוב גיבורי ישראל. מן הדירה חולצו אישה ללא רוח חיים, פצוע קשה ופצוע קל שהועברו לטיפול בבית חולים. נציב כבאות והצלה ומפקד המחוז בדרכם לזירת האירוע.

צפו בתיעוד מזירת האירוע

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן