טרגדיה בכביש 40: הולכת רגל בת 77 נדרסה למוות בכניסה לרחובות, לאחר שנלכדה מתחת לגלגלי הרכב

היום בצהריים|25ec2fb9-12d7-4170-a7db-22d7051457d3|c315f060-0f70-4ac0-a2ae-3fd5e93c0527

מכת תאונות הדרכים אינה פוסקת. בשעה 13:33 נמסר למד”א מרחב איילון על הולכת רגל שנפגעה מרכב פרטי בכביש 40 בכניסה לעיר, בסמוך לגבעת ברנר. הולכת הרגל, בת 77, נלכדה מתחת לגלגלי הרכב ומתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף רחובות שהגיעו ראשונים לזירה דיווחו כי למרבה הצער נקבע מותה במקום. כוחות הכיבוי מחלצים את גופתה.

יוני עוזיהו חובש רפואת חירום של איחוד הצלה: “כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה סניף רחובות נתקלתי בהולכת הרגל שהיתה עדיין לכודה וללא רוח חיים תחת הרכב ממנו נפגעה. לוחמי אש חילצו אותה ולמרבה הצער נקבע מותה בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה”.

הרכב הפוגע וניסיונות ההצלה (צילום: תיעוד מבצעי מד”א)

לכוחות מד”א לא נותר אלא להמתין לחילוצה מגלגלי הרכב ולקבוע את מותה. מתחקור ראשוני עולה כי ככל הנראה נפלה האשה אל הכביש ונהג הרכב, תושב חיפה כבן 62 לא הצליח לבלום בזמן. תחילה דווח כי מדובר באשה כבת 50 אולם מהר מאוד הוברר כי מדובר בקשישה בת 77, שנהרגה בו במקום.

פראמדיק מד”א עידו דואק וחובש בכיר במד”א שרון בוחבוט סיפרו: “כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 77 לכודה מתחת לרכב כשהיא מחוסרת הכרה. תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות שבמהלכן כוחות הכיבוי הרימו את הרכב ביצענו מספר בדיקות רפואיות לפצועה ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה”.

בתוך כך יצוין כי כביש 40 מצפון לדרום נחסם לתנועה. תושבת ראשל”צ, הותירה ארבעה ילדים, בן ושלוש בנות וכן כעשרה נכדים.

כוחות כיבוי האש מחלצים את גופת האשה, היום בצהריים (צילום: דוברות איחוד הצלה)

אתמול התרחשו שתי תאונות דרכים נוספות שרק בנס הועברו המעורבים כשהם פצועים לבית החולים. באירוע הראשון איבד נהג רכב שליטה, מסיבה שטרם הובררה והתנגש בעמוד תאורה בצומת מנחם בגין פינת גורדסקי. מהמקום הוא פונה אל בית החולים “קפלן” במצב קל. עמוד התאורה שקרס גרם לחסימת הכביש ורק לאחר הגעת טרקטור שהובא להזזתו נפתח הכביש חזרה לתנועה.

התאונה השניה התרחשה מאוחר יותר בצומת כביש העוקף המערבי, רוזנסקי פינת רמז, כאשר שליח של סושיה החליק עם האופנוע ולמזלו הוא נפצע באורח קל. השליח הצעיר סבל משפשופים ומפגיעה בברך ולאחר קבלת טיפול רפואי ובדיקות כלליות הוא שוחרר אל ביתו.

כוחות ההצלה בשטח, היום בצהריים בכניסה לרחובות (צילום: דוברות איחוד הצלה)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן