news08.net/ads.txt

טרגדיה בכביש 431: רוכב אופנוע עלה באש – ונהרג במקום | תמונות מהזירה

זמן קצר לאחר שדיווחנו כאן, בחדשות אפס שמונה, על פיצוץ רכב בכביש 431, שהתרחש הלילה (בין רביעי לחמישי) התברר כי רוכב אופנוע עלה באש ונהרג במקום.

ממד”א נמסר: בשעה 00:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון, על אופנוע שעלה באש ככה”נ לאחר פיצוץ בכביש 431 סמוך לירידה לבאר יעקב מכיוון רמלה לכיוון ראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד”א מדווחים על גבר כבן 30 ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

מאיחוד הצלה מדווחים כי מדובר ברוכב אופנוע שנהרג במקום. אריה מנדלזון ראש סניף שפלה באיחוד הצלה סיפר: “מדובר בזירה קשה, רוכב האופנוע שכב על הכביש. למרבה הצער עקב הפציעות הקשות מהן סבל מותו נקבע במקום”.

ממשטרת ישראל נמסר: לפני זמן קצר התקבל דיווח על אופנוע שעלה באש ככל הנראה כתוצאה מפיצוץ בכביש 431 סמוך לבאר יעקב. גורמי רפואה קבעו את מותו של הרוכב, שזהותו עדיין לא ידועה במקום. כוחות משטרה במקום לבירור נסיבות האירוע.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן