news08.net/ads.txt

טרגדיה באשדוד: 2 הרוגים מקריסת חומה

לאחר פעולות החייאה, חובשים ופראמדיקים של מד”א קבעו את מותם של 2 פועלים כבני 50

טרגדיה באשדוד: 2 הרוגים מקריסת חומה

לפי מד”א, בשעה 13:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב לכיש, על 2 פועלים שנפגעו מחפץ כבד במהלך עבודתם באתר בנייה ברחוב לוחמי אש באשדוד. לאחר פעולות החייאה, חובשים ופראמדיקים של מד”א קבעו את מותם של 2 פועלים כבני 50.

חובש בכיר במד”א חגי כהן סיפר: “כשהגענו למקום ראינו את 2 הפועלים שוכבים כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מחבלת ראש קשה. סיפרו לנו שהם נלכדו תחת קיר בטון שקרס וחולצו ע”י פועלים אחרים שהיו באתר. מיד ביצענו בהם פעולות החייאה שכללו עיסויים הנשמות ומתן תרופות, אבל הפציעות שלהם היו קריטיות ונאלצנו לקבוע את מותם”

לפי כב”ה, במוקד 102 של כבאות והצלה לישראל מחוז דרום התקבלו הודעות על מספר לכודים במכללת סמי שמעון באשדוד כתוצאה מקריסת חומה.

צוותי כבאות והצלה מתחנת אשדוד שהגיעו למקום זיהו חומה שקרסה על מספר לכודים. לוחמי האש החלו בחילוץ הלכודים מתחת לחומה והעברתם לכוחות הרפואה במקום ולאחר בדיקה ללא רוח חיים. לוחמי האש מבצעים בדיקות וסריקות נוספות לוודא שאכן אין לכודים נוספים או נפגעים ועד לזיכוי הזירה.

רב רשף מוטי ביטון מפקד המשמרת מסר: “מדובר באירוע קשה מאוד שבו נהרגו שני אנשים כתוצאה מקריסת חומה, עם הגיענו למקום ראינו תמונה ברורה של לכודים תחת הרס ומיד פעלנו לחילוצם ולהעברתם לכוחות הרפואה במקום. לצערי נקבע מותם של שניהם, שללנו לכודים נוספים”.

דניאל בוקובזה ראש סניף איחוד הצלה באשדוד ויוחאי כהן חובש באיחוד הצלה מסרו: לדברי העובדים במקום קרסה עליהם חומה תוך כדי עבודתם באתר בניה. כוחות כיבוי פעלו לחילוץ גופותיהם ולמרבה הצער נקבע מותם בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו”.

צילום: דוברות מד"א | דוברות איחוד הצלה | תיעוד מבצעי כבאות והצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן