news08.net/ads.txt

תאונה קטלנית בכביש 90: בן 25 נהרג ו-10 פצועים פונו לבי”ח

תאונה קטלנית בכביש 90: במוקד 102 של מחוז דרום התקבל דיווח על תאונת דרכים קשה בין 4 כלי רכב פרטיים. חובשים ופראמדיקים של מד”א בסיוע כוח רפואה של צה”ל קובעים את מותו של גבר כבן 25 ומפנים במסוקים לבי”ח סורוקה 10 פצועים, בהם 2 בינוני ו-8 קל. 

פראמדיקים מד”א דן אביבי סיפר: “מדובר בתאונה קשה מאוד עם מעורבות מספר כלי רכב שהיו פזורים במרחק של עשרות מטרים לאורך הכביש. גבר כבן 25 נלכד מחוסר הכרה באחד מהרכבים שהתהפך ועשרת הפצועים הנוספים התהלכו בזירה. ביצענו בדיקות רפואיות לפצועים על מנת להעריך את מצבם. לאחר פעולות החייאה ממושכות נקבע מותו של הפצוע אנוש והפצועים הנוספים שנפגעו באורח בינוני וקל פונו במסוק מד”א ובמסוקים צבאים לבי”ח”.

רונן ליפשיץ פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה מסר: “מדובר בתאונה עם מעורבות מספר כלי רכב. למרבה הצער נקבע מותו של לכוד שנפצע אנושות וגופתו חולצה ע”י צוותי כיבוי. כמו כן הענקנו סיוע בזירה לשני פצועים במצב בינוני ולשמונה נפגעים באורח קל.”.

 

 

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן