טרגדיה בנתיבות: רוכב אופנוע נהרג ברחוב אחת עשרה הנקודות

“כשהגענו למקום ראינו על המדרכה רוכב אופנוע שוכב פצוע כשהוא מחוסר הכרה, ובמרחק כ- 10 מטר אופנוע מעוך, הוא סבל מחבלת ראש והיה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממשכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו”

רוכב אופנוע (בן 24) נהרג בתאונה ברחוב אחת עשרה הנקודות בנתיבות.

מד”א: בשעה 21:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב נגב, על אופנוע שהחליק, ברח’ 11 הנקודות בנתיבות. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ולאחר מאמצי החייאה קובעים את מותו של צעיר כבן 24.

חובש רפואת חרום מיחידת האופנועים של מד”א, מעוז ויברמן סיפר:

“כשהגענו למקום ראינו על המדרכה רוכב אופנוע שוכב פצוע כשהוא מחוסר הכרה, ובמרחק כ- 10 מטר אופנוע מעוך, הוא סבל מחבלת ראש והיה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממשכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו”.

סמיון קיבא פרמדיק איחוד הצלה מסר: “מדובר בצעיר שלדברי עוברי אורח נמצא מוטל בשיחים סמוך לאופנוע עליו רכב כשהוא ללא הכרה – ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות בזירה. למרבה הצער נקבע מותו בתום מאמצי ההחייאה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל”.

ממשטרת ישראל נמסר:

במשטרת ישראל התקבל דיווח על תאונת דרכים עצמית של רוכב אופנוע, בעיר נתיבות.

צוותי הרפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

שוטרי תחנת נתיבות נמצאים במקום, מכווינים את התנועה.

נסיבות התאונה נמצאות בחקירה.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות בנתיבות לחצו כאן

צילום: דוברות איחוד הצלה | תיעוד מבצעי מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן