news08.net/ads.txt

טרגדיה בקרית גת: אשה בת 72 נהרגה בתאונת דרכים קטלנית

אשה בת 72 נפגה ממיניבוס ונהרגה במקום. הנהג, בן 60, עוכב ע”י המשטרה

לפנות בוקר התרחשה תאונת דרכים קטלנית בקרית גת.

לפי מד”א, בשעה 05:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב לכיש, על הולכת רגל שנפגעה ממיניבוס, בשדרות מלכי ישראל פינת שדרות לכיש בקרית גת. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ולאחר נסיונות החייאה קובעים את מותה של אשה כבת 72.

פאראמדיק מד”א רועי חזי סיפר: “ראינו על הכביש אשה כבת 72 שוכבת מחוסרת הכרה ובסמוך מיניבוס הסעות שפגע בה, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש קשה, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה. נהג הרכב גבר כבן 60 לא נזקק לטיפול”.

יענקי וינברג סגן ראש סניף קרית גת ויהודה ורטהיימר חובש באיחוד הצלה מסרו: “מדובר בהולכת רגל כבת 60 שנפגעה בזירת תאונה עם מעורבות רכב מסחרי, ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות אך לצערנו מותה נקבע במקום”.

ממשטרת ישראל נמסר: בוחני תאונות הדרכים של המשטרה, פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית שאירעה ברחוב מלכי ישראל בעיר קרית גת, במהלכה רכב הסעות פגע בהולכת רגל כבת 70, שמותה נקבע במקום.

הנהג מעוכב להמשך חקירה.

צילום: דוברות איחוד הצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן