טרגדיה ברחובות: מורן מלכי נבו, יולדת בת 38 והיילוד נפטרו בלידה שהסתבכה

מורן מלכי-נבו, תושבת העיר בשבוע ה-38 להריונה, נפטרה הלילה (שבת) בבית החולים קפלן ברחובות. הצוות הרפואי נאלת לקבוע גם את מותו של בנה היילוד לאחר שמאמצי ההחייאה כשלו. מלכי-נבו, בת 38, הייתה חתומה על כרטיס אדי ומשפחתה הסכימה לתרומת רקמות. “זו אבידה שקשה לעכל”, מסרו קרובי משפחתה. “גם בלכתה היא הצליחה לעשות טוב ותרמה מגופה. אנו מודים לכולם על התמיכה ולבית החולים על כל המאמצים להחיותה”.

מלכי-נבו הייתה לבדה אתמול בבית, חשה בצירים והתקשרה למוקד מד”א. לאחר שהתבקשה על ידי המוקדנית לפתוח את הדלת כדי לאפשר לצוות הרפואי להיכנס היא איבדה את ההכרה. הצוות רפואי הזעיק כוחות משטרה וכבאות כדי שיפרצו לדירה ופנו לשכנים בניסיון לאתר את הבעל – שהגיע למקום ופתח את הדלת. האישה נמצאה בפתח הבית כשהיא מחוסרת הכרה ופונתה תוך מאמצי החייאה אל בית החולים.

מנהל חטיבת הנשים והיולדות במרכז הרפואי קפלן, פרופסור אלון בן אריה, מסר: “האישה הובהלה על ידי מד”א כשהיא כבר במצב אנוש ותוך כדי מאמצי החייאה. לצערנו הרב, למרות הניסיונות לייצב את מצבה ומאמצי החייאה מתקדמים, היא נפטרה הלילה. סיבת הפטירה של האם והיילוד לא ידועה בוודאות, אולם אנו מעריכים כי מדובר בתסחיף מי שפיר, שעלול להתרחש לעיתים רחוקות בהריון. יש לציין כי פטירה של האם והיילוד כתוצאה מתסחיף מי שפיר הינה מקרה נדיר וחריג”.

משפחתה מסרה: “מורן הלכה מאיתנו בטרם עת. זו אבידה גדולה שעדיין קשה לנו לעכל. מורן הייתה בן אדם שמח וטוב לב, וגם בלכתה הצליחה לעשות טוב ותרמה מגופה. היא השאירה מאחוריה שתי בנות מקסימות וכל תשומת ליבנו לתמוך בהן. אנו מודים לכולם על התמיכה והעזרה ולבית חולים קפלן על כל המאמצים להחיותה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן