news08.net/ads.txt

טרגדיה בשוק הסיטונאי ברחובות

רחובות: גבר נהרג בהתהפכות מלגזה בשוק הסיטונאי

צוותי הרפואה של איחוד הצלה הוזעקו לשוק הסיטונאי ברחוב גד פינשטיין ברחובות בעקבות דיווח על תאונת דרכים עם מעורבות מלגזה שהתהפכה על צידה.

ישראל פרץ חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה הקשה: “מדובר במלגזה שהתהפכה על צידה. נהג המלגזה באורח אנוש ולמרבה הצער מותו נקבע במקום עקב הפציעות הקשות מהן סבל”.

ממד”א נמסר: בשעה 22:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על מלגזה שהתהפכה במפעל בדרך גד פינשטיין ברחובות. חובשים ופראמדיקים של מד”א מדווחים על גבר כבן 60 עם חבלת ראש לכוד מחוסר הכרה וקובעים את מותו.

פראמדיק מד”א שחר חזקלביץ וחובש רפואת חירום במד”א שמעון פרש סיפרו: “הפצוע נלכד כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות במקביל לפעולות החילוץ של לוחמי האש אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו.”

מדוברות כבאות והצלה נמסר: לוחמי אש מתחנת רחובות חלצו לפני זמן קצר אדם שנלכד מתחת למלגזה בשוק הסיטונאי בעיר. המלגזה הורמה באמצעות כריות אוויר. הלכוד חולץ ללא רוח חיים.

צילום: דוברות איחוד הצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן