news08.net/ads.txt

טרגדיה: בת 41 מבאר יעקב נהרגה כשרכבה עלה באש לאחר תאונה

אמש,  (שבת) סמוך לחצות אירעה תאונת דרכים בין שני כלי רכב פרטיים בכביש 431, מחלף עין הקורא. כתוצאה מהתאונה נקבע מותה של נהגת בת 41 מבאר יעקב. בוחני התנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

בשעה 23:36 התקבל דיווח על רכב שעולה באש לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים בין 2 כלי רכב בכביש 431 ממחלף עין הקורא למחלף ראשון דרום. חובשים ופראמדיקים של מד”א קבעו את מותה של אישה שנלכדה ברכב שעלה באש ופינו לבי”ח 2 פצועים, בהם גבר כבן 30 במצב בינוני עם חבלה בגפיים לבי”ח שיבא בתל השומר ו-1 קל לבי”ח אסף הרופא.

בן מליחי חובש איחוד הצלה מסר: “מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. אחד מהרכבים עלה באש ולאחר תום פעולות הכיבוי נקבע מותה של הנהגת עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. כמו כן הענקנו סיוע רפואי לפצוע בינוני ולפצוע קל ששהו ברכב הנוסף שמעורב בתאונה”.

 

מנדי חביב מפקד זק״א שפלה: ״מדובר בתאונה קשה מאוד עם מעורבות שני כלי רכב, כשהגענו למקום ראינו רכב מעוך שעולה באש, עוברי אורח סיפרו לנו שככל הנראה נהגת הרכב נעצרה בעקבות תקלה ברכב, רכב שחלף במקום פגע ברכבה וכתוצאה מכך הרכב החל לבעור, לוחמי האש פעלו בזירה ונלחמו בלהבות. לאחר חילוץ מורכב וממושך חילצנו את הנהגת כשהיא ללא רוח חיים, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותה במקום.״

החובשים של מד”א יהודה מרקוס וטל זנזורי סיפרו: “מדובר באירוע קשה. הרכבים היו במרחק של עשרו. מטרים אחד מהשני כשאחד מהם עולה באש. במקביל לפעולות הכיבוי של לוחמי האש הענקנו טיפול רפואי ל 2 הפצועים מהרכב השני שהיו לכודים וסבלו מחבלות בגפיים. לאחר החילוץ העברנו אותם לניידות טיפול נמרץ והם פונו לבתי החולים במצב בינוני וקל. כאשר הרכב שבער כובה וניתן היה להתקרב אליו זיהינו בתוכו אישה מחוסרת הכרה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה.”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן