news08.net/ads.txt

טרגדיה | גבר בן 30 נהרג ו-8 פצועים הובהלו לביה”ח בעקבות תאונת דרכים; כביש 40 נחסם לתנועה

טרגדיה קשה: לפני שעה קלה התרחשה תאונה בין אוטובוס לרכב פרטי. חובשים ופראמדיקים של מד”א בסיוע כוח רפואה של צה”ל קבעו את מותו של גבר כבן 30, נהג הרכב הפרטי ומעניקים טיפול רפואי ל-8 פצועים קל מנוסעי האוטובוס.

כאמור צוותי הכיבוי אשר למקום הבחינו בתאונת דרכים בין רכב פרטי לאוטובוס וכי במקום ישנם שני לכודים. לוחמי האש פעלו לחילוץ לכוד אחד מהרכב הפרטי ללא רוח חיים, כמו כן פעלו לחילוץ לכוד אחד מהאוטובוס במצב בינוני (לפי גורמי רפואה). לפני הגעת כוחות הכיבוי פונו מספר נפגעים נוספים על ידי צוותי רפואה של מד״א וצה״ל. בנוסף בוצעו על ידי לוחמי האש פעולות לייצוב כלי הרכב ולניתוק מקורות אנרגיה על מנת לשלול סכנה במקום.

חובש בכיר במד”א אליהו שריקי, סיפר: “מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין רכב פרטי ואוטובוס. נהג הרכב הפרטי, גבר כבן 30 נלכד ברכבו במרכז הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. חלקו הקדמי של הרכב היה מעטך לגמרי ובמקביל לפעולות החילוץ המורכבות ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו. נוסעי האוטובוס התהלכו בשולי הכביש כשהם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות יבשות, ביצענו בדיקות רפואיות והם פונו באמבולנסים של מד”א להמשך טיפול רפואי בבי”ח יוספטל באילת”.

צילום: יובל שגיא תיעוד מבצעי מד”א

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן