news08.net/ads.txt

טרגדיה | דניאלה אלון כהן נכנעה למחלת הסרטן; לפני חודשיים כתבה לבתה: “מקווה שכשתגדלי, תוכלי לומר בגאווה שהייתי לך לאמא טובה”

דניאלה אלון כהן, תושבת לוד ממשפחה מוכרת, נשואה לאלעד ואם לשניים, נכנעה לפני זמן קצר למחלת הארורה. במשך ימים ארוכים נערכו סעודות מצווה, ערבי הפרשות חלה ואף הייתה מתוכנן ערב התעוררות לכבודה בשבוע הבא אולם דניאלה היפהפייה, רק בת 30, נשמה את נשימתה האחרונה.

כאילו היה זה תסריט ידוע מראש – עבורה, קיימה המנוחה לבתה תבדל”א את יום הולדתה החמש בגן רק לפני חודשיים, למרות שהתאריך המקורי בחודש אוגוסט. בפוסט מרגש ביותר השאירה לה צוואה. “מקווה שכשתגדלי חיים שלי, תוכלי לומר בגאווה שהייתי לך לאמא טובה. זוהי משאלת ליבי. מי יתן ילדה שלי וגם את תרצי להיות הגרסה הכי טובה של עצמך. כל הזמן. בכל דבר”, כתבה דניאלה בברכתה לילדה. “אני מאחלת לך בריאות אינסופית, שמחת חיים, והרבה מזל. מתפללת שתפגשי רק באנשים עם כוונות טובות. שבורא עולם לא יעמיד אותך במבחנים קשים כך שתוכלי להגשים את משאלות ליבך בנחת ובלי דאגות. זכרי שהדבר החשוב בחיים הוא המשפחה. היא מקור הכוח, המצפן, היא תהיה פה תמיד בשבילך, בלב נקי נטולת אינטרסים”. את דבריה סיימה במשפט מצמרר: “אמא תמיד תמיד תמיד תהיה כאן בשבילך”.

לפני שעה קלה פרסם בעלה, אלעד כהן, רשומה ובה ציין: “ברוך דיין האמת. בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על פטירתה בטרם עת לאחר מאבק במחלת הסרטן של אישתי, אימנו, בתנו, אחותנו ונכדתנו היקרה דניאלה חיה בת ירדנה. נוחי על משכבך בשלום אהובתי הנצחית”.

ראש העיר יאיר רביבו, יבדל”א: “הלב בוכה, דומע, לא מעכל: בצער רב קיבלנו בתדהמה את הידיעה על מותה של דניאלה כהן אלון ע״ה, בתם של יבדלו לחיים טובים – מוטי, מנהל מתנ”ס גני אביב וירדנה, מנהלת בכירה במשרד החינוך, היקרים ללבנו! כמה תפילות התפללנו יום-יום להחלמתה וקיווינו לישועה. רק לפני 3 שבועות בשיא מחלתה בירכה אותי דניאלה בברכה מרגשת, שכולה צוואה להמשיך המורשת לפתח העיר. את דניאל הכרתי במיוחד כשהיתה מזכירת המטה שלי בבחירות האחרונות. היא הייתה אישיות נעימה ומסורה, אשר העניקה לסובבים אותה שמחת חיים וטוב לב. לכתה, יותיר חלל שיהיה קשה למלא”.

סגן ראש העיר לוד, גיל חדד, יבדל”א ידיד המשפחה כתב ברשת “קיבלנו בתדהמה את הידיעה על מותה בטרם עת של דניאלה כהן אלון היקרה, בתם של ירדנה ומוטי שהם לנו כמשפחה. קיוינו, התפללנו להחלמתה אבל לקדוש ברוך הוא היו תכניות אחרות. נסתרות הן דרכיו. גם אם לא מבינים דרכי השם – מקבלים, כטוב בעיניו יעשה. שהקב”ה יעזור למשפחה, לבעל ולילדים וייתן להם כוח בתקופה הקשה הזו”.

יהי זכרה ברוך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן