news08.net/ads.txt

טרגדיה | כביש 431, באר יעקב, בסמוך למחלף נס ציונה: גורמי רפואה קבעו במקום את מותו של רוכב האופנוע

יומיים לפני החג, טרגדיה גדולה

(צילום: תיעוד מבצעי מד”א)

בכביש 431 מבאר יעקב לכיוון מודיעין: חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של גבר כבן 51.

נהוראי בן דוד חובש באיחוד הצלה סיפר: “כשהגעתי למקום רוכב אופניים האופנוע סבל מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מתאונה עם מעורבות רכב פרטי. ביצענו החייאה על רוכב האופנוע בזירת התאונה בנסיון להציל את חייו אך בסיומן נקבע מותו בזירת התאונה. כמו כן הענקנו סיוע לשתי נשים ותינוקת בת שנתיים שנפצעו באורח קל”.

(צילום: איחוד הצלה)

פראמדיק מד”א אייל בן עטר סיפר: “כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופנוע שוכב על הכביש בסמוך לאופנוע שהיה מפורק ולרכב עם פגיעות קשות בחלקו הקדמי. הענקנו לפצוע שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות בשטח אבל הפציעות שלו היו קשות מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. נהגת הרכב, אישה כבת 30 שהייתה נסערת פונתה באמבולנס מד”א לבי”ח כשמצבה קלה”.

אלחנן רוט מתנדב זק״א שפלה, אמר: ״מדובר בתאונה עם מעורבות רוכב אופנוע ורכב פרטי, כשהגעתי לזירה ראיתי את רוכב האופנוע בן 51 שכוב במרכז הכביש כשהוא סובל מפגיעה קשה וללא הכרה כתוצאה מעוצמת ההתנגשות, לאחר פעולות החייאה ממושכות הצוות הרפואי אישר את מותו במקום. מתנדבי זק״א צוות שפלה טיפלו בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים הרבים בזירה הקשה, נסיבות המקרה נחקרת ע״י המשטרה במקום”.

(צילום: יחזקאל איטקין)

 

ממשטרת ישראל נמסר כי התקבל דיווח על תאונת דרכים בין רכב פרטי לאופנוע בכביש 4313, בסמוך למחלף נס ציונה. גורמי רפואה קבעו במקום את מותו של רוכב האופנוע. כוח משטרה במקום ונסיבות התאונה נבדקות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן