news08.net/ads.txt

טרגדיה בנופש המשפחתי: נקבע מותה של האשה שטבעה מול חופי אילת

טראגי: נקבע מותה של האישה שטבעה למוות מול חופי אילת.

מיוספטל נמסר כעת כי האשה נפטרה. לפני כן נמסר כי בשעה 11:15 התקבלה הודעה על 4 בני משפחה – סבא סבתא ושני נכדים שיגיעו למיון יוספטל, לאחר התהפכות סירה ששכרו במסגרת נופש באילת. הסבתא במצב קשה מאוד לאחר החייאה בשטח על ידי מד”א. הסבא במצוקה נשימתית והנכדים במצב קל.
כולם מקבלים ברגעים אלה טיפול על ידי הצוותים הרפואיים והשירות הסוציאלי.

כזכור, בעקבות דיווח על סירה שהתהפכה בים סמוך לדולפין ריף, הוזנקו צוותי השיטור הימי למקום וחילצו 7 בני-אדם מהים. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח יוספטל 4 פצועים, בהם אישה כבת 54 תוך כדי פעולות החייאה שלאחר זמן מה נקבע מותה ו-3 נפגעים קל שלקו בחרדה.

פראמדיק מד”א גבי בריבו סיפר: “כשהגענו לחוף חברנו עם הסירה של השיטור הימי על המזח. הם חילצו אלינו 5 נפגעים, אישה בשנות ה-50 שהייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה ו-4 במצב קל בהכרה כשהם סובלים מחרדה. התחלנו מיד בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים ופינינו אותה תוך כדי המשך טיפול רפואי לבי”ח כשמצבה קריטי. ארבעת הנפגעים הנוספים נבדקו בשטח ופונו גם כן לבית החולים כשמצבם יציב”.

יהודה בן יתח ורוברטו ארליך חובשים באיחוד הצלה סיפרו: “כשהגענו למקום נתקלנו בגברת ללא הכרה שהובאה ע”י השיטור הימי לאחר שסירתם התהפכה. ביצענו בה פעולות החייאה ולאחר מכן היא פונתה לחדר הטראומה בבית החולים יוספטל במצב אנוש. צוותי חוס”ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה סייעו במקום לבני המשפחה ששהו אף הם בסירה שהתהפכה”.

צילום: איחוד הצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן