news08.net/ads.txt

טרגדיה: צמח דויד בנו של הרב פרגון, נפטר מדום לב

עצב גדול ירד על המועצה האזורית נחלש ורק עם הידיעה כי זמן קצר במפתיע, נפטר מדום לב צמח דויד פרגון, בנם של גלית והרבה אריאל פרגון – כשהוא בן 23 בלבד.

כמה שעות לפני שנדם ליבו, חגג צמח עם אביו בשמחת פורים. ראש המועצה אלי אסקוזידו ספד לו בחשבון הפייסבוק וכתב: “באמצע שמחת פורים התבשרנו בתדהמה ובצער כי צמח דוד, בנו של הרב פרג’ון, ראש ישיבת תורת החיים של הרב טל, נפטר בפתאומיות בעקבות דום לב. קשה מאוד לחזור לשגרת היום יום אחרי בשורה קשה זו והייתי רוצה לנסות להכיר לכם ולו קצת את האדם המיוחד שהיה.
“אומרים שכאשר אדם נפטר בשבת או בחג, שאלו זמנים שמידת הרחמים שולטת, הוא נפטר מתוך חסד וממידת הרחמים, ויש בזה כדי לגלות על מעלת הנפטר ושייכותו לימים הטובים ולחיי העולם הבא. במקרה של צמח דוד מידותיו הרוחניות והחברתיות היו גלויות עוד בחייו. שעות ספורות לפני פטירתו עוד הספיק צמח דוד לפתוח גמ”ח קריאת מגילה למי שנמנע ממנו להגיע לבית הכנסת לשמוע, ובאותו ערב הוא הספיק לעבור ולקרא לארבע נשים שונות. הדוגמא הקטנה הזו משקפת מעט את דמותו הייחודית של צמח שהצליח לשלב בחייו באופן ייחודי ומעורר השראה דברי חול וקדושה , אהבת הבריות עם אהבת התורה , חשבון נפש יומיומי לשם שיפור ומתוך ראיית חייו כשליחות ללימוד תורה. תהא נשמתו של צמח דוד צרורה בצרור החיים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן