טרור בלב תל אביב; 2 נרצחים, עשרות פצועים, מצוד אחר המחבל/ים

הערב (חמישי), שבוע ויום בלבד לפני ליל הסדר, טרור בלב תל אביב והתוצאות טראגיות במיוחד: שני צעירים שיצאו לבלות בלב העיר, נרצחו ולא ישובו הבייתה. האירוע בעיצומו שכן המחבל טרם אותר. כוחות גדולים בשטח, במספר זירות בתל אביב.

חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים איכילוב, שיבא בתל השומר וולפסון 9 פצועים. 2 גברים כבני 30 פונו לבי”ח איכילוב תוך כדי פעולות החייאה ולאחר מאמצי הרופאים נקבע מותם. 3 פצועים קשה, בהם גבר בן 38, אישה בת 28 וגבר כבן 20 פונו לבי”ח איכילוב עם פצעי ירי 4 פצועים קל פונו לבתי החולים, בהם גבר כבן 30 עם פצע ירי לבי”ח שיבא בתל השומר, פצוע כבן 30 עם פצע ירי לבי”ח איכילוב ו-2 לבי”ח וולפסון עם חבלות בגפיים (לא ירי). שירותי הדם של מד”א סיפקו 145 מנות ומרכבי דם לבי”ח איכילוב. פראמדיק מד”א ישראל וינגרטן שהגיע למקום רכוב על אופנוע מד”א: “מיד שהתקבלו הקריאות במוקד החירום 101 של מד”א על פיגוע הירי בתל אביב הוזנקו למקום כוחות גדולים של מד”א. במקום הייתה המולה רבה, עשרות אנשים רצו ברחוב. ראינו 6 פצועים שוכבים על המדרכה. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות. הכנסנו את הפצועים לניידות לטיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים כששניים מהם מחוסרי הכרה וביצענו בהם פעולות החייאה ו-4 נוספים בהכרה”.

לקריאת תהלים משותפת לרפואת הפצועים בפיגוע בתל אביב – לחצו כאן

עקיבא קאופמן חובש איחוד הצלה מסר: “מדובר בכמה זירות קשות ומורכבות. פיניתי באמבולנס איחוד הצלה פצועה בינוני מירי. פצועים נוספים פונו באמבולנסים נוספים של איחוד הצלה. כמו כן צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה מעניקים סיוע למספר נפגעי חרדה ששמעו את קולות הירי”.

ממשטרת ישראל נמסר כי ככל שהתברר בדקות אלו מדובר במחבל שירה לעבר פאב ברחוב דיזינגוף בתל אביב, מהמקום פונו 5 נפגעים בדרגות פציעה שונות, כוחות משטרה רבים נמצאים באזור בסריקות אחר המחבל. הציבור מתבקש לא להגיע לאזור, לא לצאת מהבתים ולאפשר לכוחות הביטחון לבצע את עבודתם.

זק״א: האירוע עדיין בעיצומו, חילופי אש בין כוחות הביטחון למחבל, צוותי מד״א מטפלים באחת הזירות סמוך למסעדה במס׳ נפגעים אנוש, ועוד מס נפגעים במצבים שונים.

מחזיק תיק ביטחון בתל אביב, סגרה”ע חיים גורן: “ערב קשה מאד. האירוע טרם הסתיים וכוחות משטרה גדולים סורקים את כל איזור מרכז העיר. כוחות הביטחון העירוניים פרוסים במעגל שני ואנחנו מסייעים למשטרה בכל הנדרש. בנוסף, אנחנו מאבטחים בכוחות מתוגברים אזורים נוספים בעיר, מקומות התקהלות, מקומות בהם יש בני נוער, אזורים מועדים למתיחות ועוד. אני מבקש מכל התושבים להישאר כרגע בבתים עד לסיום האירוע, ונקווה שבקרוב המשטרה תשים ידה על המחבל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן