טרור של נפצים ברמלה: “זו מכה עירונית”; העירייה: “מופעלת ברמלה סיירת מתנדבים”

חג הפורים עדיין רחוק אבל כבר מספר שבועות שתושבים מכל רחבי רמלה מתלוננים על עליה בשימוש בנפצים בשעות הערב והלילה בימי הסגר. לטענת התושבים, האחראים על המטרד הם בני הנוער שמבלים בפארקים הציבוריים בשעות המאוחרות. עיריית רמלה: “קוראים לכל תושב שנתקל בהפרעת רעש באשר היא לעדכן בזמן אמת את המוקד העירוני 108”.
“בתקופה של סגר אנחנו מרגישים את מטרד הנפצים הרבה יותר”, אומר תושב רמלה. “כמעט כל יום במהלך השבוע הם מגיעים לפארקים הציבוריים עם האופניים החשמליים ודואגים להעיר את כל השכונה. אני עוד בחור צעיר שיכול להחליק על זה, אך מה עם הגיל השלישי ואלה שחווים פוסט טראומה?”.
לדברי תושב אחר, מעשיהם של בני הנוער ממש מהלכים אימה על התושבים, “בעלי החיים נבהלים בקלות, ומה עם משפחות בהן יש הלומי קרב”, הוא אומר, “זו לא תופעה של שכונה אחת אלא ממש מכה עירונית”.
מעיריית רמלה נמסר: העירייה באמצעות יחידת השיטור העירוני מטפלת באירועי רעש ככל שישנם כאלה באופן חסר פשרות, כל זאת כדי לשמור על איכות חיי התושבים. בנוסף, מופעלת ברמלה סיירת מתנדבים שמסייעת אף היא בהתמודדות עם מקרים מהסוג הזה. אנו קוראים לכל תושב שנתקל בהפרעת רעש באשר היא לעדכן בזמן אמת את המוקד העירוני 108″.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן