news08.net/ads.txt

יאיר נתניהו נתבע בסך רבע מיליון ש”ח: “עיתונאי שמאלני החליט לעשות עליי סיבוב”

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, ישלם לעורך אתר וואלה לשעבר, אבי אלקלעי, 286 אלף שקלים, במסגרת תביעת דיבה שהגיש נגדו האחרון. לכאורה, התביעה היא בסדרת פוסטים שהפיץ נתניהו בפייסבוק, לפיהם אלקלעי נשתל באתר וואלה על ידי קרן וקסנר, ויחד עם אנשי פרקליטות רקם קונספירציה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. אך יאירף לא הגיש כתב הגנה, ואמש קבע הרשם הבכיר אבי כהן מבית המשפט השלום בתל אביב, כי עליו לשלם לאלקעי רבע מיליון שקלים בגין תביעה בתוספת שכר טירחת עו”ד והוצאת משפט.

צילום- פייסבוק יאיר נתניהו

משום שפסק הדין ניתן בהיעדר הגנה, לנתניהו הבן יש 30 ימים בהם יוכל להגיש בקשה לבטל את פסק הדין, בצירוף תצהיר בו ייאלץ להסביר מדוע לא הגיש בזמן כתב הגנה. במכתב טוען כהן כי הוא מעולם לא קיבל את כתב התביעה, אלא רק מכתב התראה, וכי מכיוון שנתניהו עצמו לא קיבל כביכול את התביעה – פסק הדין יבוטל.

יאיר צייץ בחריפות נגד התביעה: “לא זה פשוט לא יאמן! איזה עיתונאי שמאלני בוואלה החליט לעשות עלי סיבוב. הגיש נגדי תביעה (על שייר של פוסט של מישהו אחר) בלי שידעתי בכלל, ולכן מן הסתם לא הגשתי כתב הגנה! הנוהל האוטומטי הוא שאם הנתבע לא מגיש כתב הגנה תוך זמן מסויים, התובע זוכה אוטומטית, בלי להוכיח כלום”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן