יאיר רביבו בהפגנה אמש: “המשימה כעת היא לא מקומית, אלה בעיה לאומית”

יאיר רביבו, ראש עיריית לוד, נכח אתמול בערב (30.7) בהפגנת התושבים עקב האירועים האחרונים שהתרחשו בעיר, 

“אני מביע תמיכה והזדהות בהפגנה המוצדקת של התושבים שרק מבקשים לחיות בעיר עם איכות חיים וביטחון אישי” כך התבטא  יאיר רביבו בהפגנה”.

יאיר רביבו במהלך הערב המשיך להציג את עמדותיו ואת פועלו בנושא: “תודתי לחברי מועצת העיר הערבים והיהודים שהגיעו מתוך תמיכה כנה במאבק המשותף והביעו גינוי נוקב כנגד אירועי הירי ומעשי האלימות בעיר.

הבאתי השבוע ללוד את השר לביטחון פנים גלעד ארדן ואת מ״מ המפכ״ל מוטי כהן כדי לתת מענה לתופעת האלימות. בעקבות דרישותיי ועמדתי הנחושה והבלתי מתפשרת לתגבר את הכוחות בלוד, הוחלט בפיקוד המשטרה, על תגבור מערכי המשטרה בעיר וקיום פעילות מבצעית מוגברת, וזאת במסגרת מבצע שלא הוגבל בזמן, שמטרתו חיזוק תחושת הביטחון לאזרחים. במסגרת המבצע ייפרסו בעיר כוחות סיור, לוחמי מג”ב, תנועה, וכן יחידות מיוחדות שיפעלו באופן גלוי וסמוי.

כמו כן, בעיר הוקמה מפקדה משימתית הכוללת עשרות שוטרים שיפעלו בלוד 24 שעות ביממה.

איני מסתפק בכך ולפיכך פניתי לראש הממשלה בדרישה להגיע לדיון דחוף בעיר, להוביל תוכנית לאומית למיגור האלימות בלוד ולהורות על שורה של צעדים במעורבות משרדי הממשלה. יש בלוד משטרה טובה, אנו מחזקים את ידיה אך המשימה כעת היא לא מקומית, יש לראות את לוד כבעיה לאומית.”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן