news08.net/ads.txt

יאיר רביבו: “למרות המגבלות יהיה כאן שמח”; התושבים: “צריך לוותר על הזיקוקים”

אמנם מגבלות הקורונה עדיין מרחפות מעל ראשינו, אך ראש עיריית לוד, יאיר רביבו לא מתכוון לפסוח על חגיגות העצמאות שילוו בזיקוקים, רקדנים, מופעי קסמים ואטרקציות נוספות. תגובת התושבים הייתה מאופקת: “הכל טוב ויפה חוץ מהזיקוקים. הם מיותרים השנה”.

 

בעיריית לוד הודיעו שביום רביעי הקרוב יהיו זיקוקים שהם חלק בלתי נפרד מאירועי העצמאות ומופעי רחוב לתושבים שיכללו: רקדנים, בובות קביים, להטוטנים, נגנים, ג’אגלינג ומופעי קסמים. המופעים יהיו במספר מוקדים –  פארק פנקס\רמז, פארק סוניה- לוד הצעירה, גן שמעוני, גן אורי, פארק קהילת ישראל, פארק גני אביב. למחרת ביום חמישי כמיטב המסורת ייערך מנגלים בפארק שדרות ירושלים עם מוסיקה לאורך כל היום.

לאחר הודעת העירייה על חגיגות העצמאות, תושבי העיר מצאו לנכון להודות על המופעים, אך קטלו את סוגיה אחת: “למען הלומי הקרב ובעלי החיים, אפשר וצריך לוותר על הזיקוקים כפי שויתרו ברמת גן ובערים אחרות. ההנאה מובטחת גם בלעדיהם”, הגיבה יעל. תושב אחר הגיב: “לצערנו כל לילה שמח יריות וזיקוקים”. התגובות זכו לתשומת לב רבה בפני הגולשים שהמשיכו להביע את דעתם: “הכל טוב ויפה חוץ מהזיקוקים לפי דעתי הם מיותרים השנה”.

תגובת עיריית לוד תובא לכשתתקבל.

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן