news08.net/ads.txt

יאיר רביבו לרפי יקותיאל: “רגע לפני שאתה רק חולם להדיח אותי, אני מודיע לך בזאת על הדחתך מתואר המשנה לראש העיר”

חבר מועצת העיר לוד, רפי יקותיאל, אשר כיהן כמשנה לראש העיר קיבל הודעה מראש העיר יאיר רביבו לפיה לא ימשיך יותר בתפקיד. “בתקופה האחרונה אתה מרבה להתבטא כנגדי ברמה האישית. אינני מדבר על ביקורת מקצועית, לה אני מטה אוזן ולרוב גם מקבל אותה”, ציין רביבו במכתב שנשלח ליקותיאל.

“אני מדבר על דיבור פוגעני, מעליב ושאינו ראוי לאיש ציבור, בטח לא לחבר הנהלה, ובטח לא למי שמחזיק בתואר “משנה לראש העיר”, שהוא תואר שכל כולו הוא כבוד, והמחזיקים בו יכולים להעיד על הרווח האישי והציבורי שהם מפיקים ממנו. הגדלת לעשות במהלך יום הבחירות אתמול כשעברת בסמוך למתחם המפלגות בבית הספר “זבולון המר”, המלא בפעילים ושומר, ומבלי שמישהו פנה לעברך צרחת שם פעמיים: “היום מדיחים את ראש הממשלה, אחר כך מדיחים את ראש העיר יאיר רביבו”.

“אז רגע לפני שאתה רק חולם להדיח אותי, אני מודיע לך בזאת על הדחתך מתואר “המשנה לראש העיר”, שבשלב זה ולאור ההתנהגות שלך וחוסר הלויאליות כלפיי, אינך ראוי לו. מעשיך והתנהגותך ישליכו על המשך האצלת הסמכויות לתפקידים שנתתי לך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן