news08.net/ads.txt

יבנה: מה יהיה עם החנייה לדיירי רחוב העצמאות?

דורון מלכה: “אנחנו כאן כדי לדאוג ולתמוך בתושבי השכונות הוותיקות כל הזמן ולא רק לפני בחירות”

יבנה: מה יהיה עם החנייה לדיירי רחוב העצמאות?

בעקבות הצעתו של חבר מועצת העיר עו”ד דורון מלכה למציאת פתרונות חנייה לדיירי רחוב העצמאות, תקיים העירייה בקרוב דיון למציאת פתרונות חנייה לדיירי הרחוב והרחובות הסובבים, ותציג את הפתרונות בנושא בתוך חודשיים. כך נקבע בישיבת מועצת העיר השבוע. “אנחנו כאן כדי לדאוג ולתמוך בתושבי השכונות הוותיקות כל הזמן ולא רק לפני בחירות”, אמר מלכה.

בעקבות מצוקת החנייה ממנה סובלים דיירי רחוב העצמאות, המתגוררים בין צומת ‘הראשונים-עצמאות’ ועד צומת החרמון-עצמאות, העלה חבר מועצת העיר עו”ד דורון מלכה את ההצעה לקבוע חנייה לדיירים בתו-חנייה, בין השעות 17:00 ועד 7:00 בבוקר.

עם ההתפתחות העירונית ותהליכי ‘בינוי-פינוי’ בשכונת נאות שז“ר, נוצר עומס חנייה ברחוב העצמאות מצומת הנשיאים/עצמאות ועד צומת העצמאות/ חרמון – ואף עד היציאה לכפר הנגיד. בנוסף, בסמוך לצומת פועלים עסקים המוכרים מזון, ורכבים רבים חונים ברחוב על-מנת לקנות בהם. מסיבות אלו ומסיבות נוספות דיירי רחוב העצמאות הגרים לאורכו סובלים ממחסור בחנייה.

בהמשך להצעתו של חבר המועצה ודיון שהתפתח בנושא, הוחלט במועצת העיר להעביר את ההצעה לדיון בצוות מורחב בוועדת התחבורה, לקבוע צוות חשיבה בנושא החנייה בנאות שז”ר, ולהביא הצעות לפתרונות בתוך חודשיים.

לדברי מלכה: “אנחנו מחכים לוועדה שתקום במהרה על-מנת לתת פתרונות לתושבים. אני מודה לחבריי במועצת העיר שהבינו את חשיבות הנושא ושמח שהוחלט לפעול למציאת הפתרונות. אני וסגן ראש העיר אלי מזוז ממשיכים לדאוג ולפעול עבור כל תושבי העיר, בכל נושא שיידרש”.

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן