news08.net/ads.txt

יבנה נפרדת מאבי אילון ז”ל: “מבטיחה שאזכיר לילדים שלנו איזה אבא היית”

אבל כבד נפל השבוע ביבנה עם היוודע דבר מותו של אבי אילון ז”ל, בתאונת אופנוע קטלנית שהתרחשה בדרך יצחק רבין בגבעתיים. תגובות רבות ברשת ריסקו וניפצו כל איבר בגוף, כשמקרוביו מספרים על איש חסד שתמיד עטף באהבה כל אדם באשר הוא!

אבי, בן ה-36, הותיר אחריו אישה ושני ילדים בני שבע וארבע. כזכור, ביום שישי בערב הוא נהרג בתאונת דרכים בדרך יצחק רבין פינת בן גוריון בגבעתיים בעת שנסע על האופנוע ונפגע על ידי רכב. כשהגיעו כוחות הצלה ורפואה למקום, לא נותר להם אלא לקבוע את מותו. עם קבלת ההודעה על פציעתו בתאונה הגיעו בני משפחתו לבית החולים שם עודכנו על מותו הטראגי ובזה אחר זה נפרדו ממנו. כאמור, משפחתו נחשבת לוותיקות ברחוב הדרור ביבנה כאשר מגיל קטן אבי נועד לגדולות כשעל אף הקשיים הכלכליים הצליח להתרומם ולהצליח בזכות עצמו. במהלך חייו הפך לאיש עסקים מפולפל ומצליח לאחר שהקים את הריבר ביבנה ובמקביל ניהל סושי בגבעתיים מוצלח ביותר.

“אבי היה בן אדם חרוץ, איש עבודה שלא נח על זרעי הדפנה”, כך מספרים מקורביו. “עזר למשפחות רבות מעוטי יכולת בסתר. רבים לא ידעו שתמיד הוא דאג לפתוח את דלתות המסעדה כדי לארח אנשים שאין באפשרותם לסעוד אצלו. רק לאחר לכתו אנו מבינים את החסדים שעשה וזה פשוט מצמרר”.

“אי אפשר לשכוח את הפרצוף המחויך עם העיניים הירוקות שלו כשהיה מגיע לכל מקום”, מתארים המקורבים בצער ובכאב גדול, “כל הזמן רוצה רק לעזור ודאג לעשות זאת בחיוך, ולהסב אושר לסובבים שלו. ה’ קוטף את הטובים ביותר ואבי הוא ההוכחה לכך”.

מאות ליוו במוצאי שבת למנוחת עולמים את אבי אילון ז”ל. למרות השעה המאוחרת, רבים ממשפחתו ומקרוביו הגיעו לבית ההלוויות בן זכאי לחלוק למנוח ז”ל כבוד אחרון. הבכי והעצב מלאו את חלל בית ההלוויות היבנאי.

אשתו שרון הספידה בגרון חנוק: “בעל שלי, בעל שהפך אותי למלכה יום יום. אתה היית הופך עולמות בשבילי, אבי כל מה שאני אומרת מדברת זה רק טוב עלייך, דאגת לכולם ולא רק לבית שלך. אהוב שלי, הלב הענק שלך תמיד ילווה אותי, הנתינה שלימדת אותי, השמחה שלך. אני מבטיחה לך שאזכיר לילדים שלנו איזה אבא היית, לכולם היית מחייך וצוחק. היום הלב שלי כואב אבל מבטיחה לך שאהיה חזקה כמו שהיית רוצה. נתת לי כוחות, אני אוהבת אותך, אתה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים אני אוהבת אותך אהוב שלי, אוהבת אותך”.

חברו לעבודה: “אבי שלי, אהוב שלי, הבן שלי מורה דרך שלי. אבא של כולם, בזכותך אני מי שאני. הייתי בשבילי כמו אבא, לא יכול להסביר את הכאב שהשארת לנו. לימדת אותי לא לוותר ולראות את כל הטוב בחיים. ברגעים הקשים שילבנו כוחות ותמיד ניצחנו. אתה כח שלי, ה’ לוקח את הטובים ביותר וכולם יודעים את זה. אתה דם בליבי אני פה בשביל הילדים שלך, אשתך, העסק שבנית שבטוח שהיית רוצה שיעבוד. אני אוהב אותך אחי”.

הרב דוד אבוחצירה סיפר: “אבי היה ידוע כאיש חייכן כאיש שאוהב לתרום לחברה ולאנשים. אמו היא כמו איוב שקיבלה מכה אחרי מכה, בעל ועוד בעל ועכשיו הילד. מקווה שאלו זמני הגאולה ואבי יחזור במהרה עם המשיח”.

גם הרב נחשון הספיד את לכתו של אבי שהיה דואג להתייעץ עמו המון: “אבי היה ידוע כאיש כמו אברהם אבינו. היה אוהב לארח, ולעזור למשפחות נזקקות. כל מה שביקשו ממנו תמיד הלב הרחב נפתח ונתן. רבי שמעון בר יוחאי במיוחד מגיע לקבל אותו בשמיים בגלל שהיה בצדיק. אין הרבה אנשים שהצדיק בא לבקר אותם בשמיים”. נחשון הוסיף כי הוא לא יעזוב את משפחתו של אבי. “כל מה שהם צריכים, נמשיך לעזור ולתמוך כי זה מה שאבי היה רוצה וזה מה שאבי היה שמח. אבי איש היה שלכל מקום היה נכנס עם העיניים הירוקות היה מחייך וצוחק ומהיר את החדר”.

רחלי, חברת ילדות: “איזה איש יקר, חיוך נצחי, אסון גדול חבר ילדות לנצח. אח יקר הלב מסרבת להאמין. אני קוראת את הפוסט ולא מאמינה, יוצאת מהלוויה ולא מבינה. חבר שאת החיים ידע לחיות והחיוך לא ירד לרגע היית איש מיוחד”.

אסף, חברו של אבי: “איך אפשר בכלל לכתוב עלייך בזמן עבר? אבי, האיש הכי חזק בעולם, שום דבר לא יכול עלייך! לא מכיר במילה מכשול או קושי. אני מנסה למצוא מילים ולא מצליח, פשוט בלתי נתפס. תודה לך על כל מי שהיית עבורי – מורה דרך, אח, חבר, אבא. בחרתי את התמונה הזאת כי רציתי שיזכרו את החיוך הרחב שלך! הלב נשבר לרסיסים והראש מסרב לעכל שהלכת מאיתנו ! אני יודע שאתה מסתכל עלינו מלמעלה ורוצה שנישאר חזקים”.

בן שנחשב לחברו הקרוב הספיד: “אתה מתכנן תוכניות, בונה עסק מצליח, מקים משפחה לתפארת, אישה ושני ילדים. יש לך עסק מצליח בגבעתיים, Neo סושי אחד הטובים כבר שנים, מעסיק עובדים, מפרנס משפחות, בונה עתיד, חוגג את סיום שנת 2020 הנוראית עם המשפחה בתקווה ששנת 2021 תהיה טובה יותר… ואז ב1.1.2021 אתה קם בבוקר כמו בכל יום, לילדים לאישה, לעסק, לשנה חדשה ואתה לא יודע שבלילה כל זה ייגמר בתאונת אופנוע מחרידה. אבי, אח יקר שלי, תשמור על המשפחה שלך מלמעלה. זכיתי להכיר איש טוב לב, חריף ואוהב. יהי זכרך ברוך תעריכו כל יום על פני האדמה, את ההורים, הסבים והסבתות, הבני ובנות הזוג, הילדים והחברים”.

סיוון, חברו הקרוב: “איתמר ואני הכרנו את האיש הגדול והמוכשר הזה (אבי), לפני כמה שנים כשפתח את בר הסושי המצליח “נאו” ברח’ כצנלסון 55 בעיר. הסיוט הגדול מכל התגשם ואבי השאיר אחריו אישה מקסימה ושני ילדים קטנים בני 3 ו-7. בעלי העסקים, השותפים, החברים וגבעתיים כולה משתתפת באבל המשפחה. יהי זכרו ברוך”.

תמר, חברת ילדות: “הכרתי את אבי ז”ל (קשה לכתוב את זה) בתיכון. כבר אז ראיתי את היזם שהוא היה.
כבר אז ראיתי מעבר למרד שהוא היה עסוק בו. כבר אז ראיתי איזו נשמה גדולה הוא היה. עצוב ובלתי נתפס שבחור צעיר, בן, אבא ובעל , נעלם בבת אחת. ליבי למשפחתו . תנחומיי על האובדן הגדול”.

יהודה סיפר: “אבי היה לי הזכות להכיר אותך. היית בן אדם עם לב טוב טהור, תמיד דיברת יפה וכיבדת את עובדי העירייה בפינוי האשפה תמיד הבאת לנו מים קרים בימי הקיץ החמים. אני משתתף בצער משפחת אילון, שלא תדעו עוד צער.
תהיה נשמתך אבי אילון בגן העדן, יהי זכרך ברוך אמן, חבר אתה חסר, אוהב אותך לעד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן