news08.net/ads.txt

משרד עו”ד קלדרון – קניז’בסקי – דיני הגירה, משפחה, עבודה וחברות

כשמדובר בתיקים העוסקים בתחום דיני משפחה, הגירה או עבודה, כדאי שיהיו לצידכם עורכי דין מומחים, שרואים את טובתכם מעל הכול, ואשר ידאגו למצות את מלוא הזכויות שלכם. משרד עו”ד קלדרון-קנז’יבסקי מתמחה בטיפול בתיקים מסוג זה, עם רקורד של מאות לקוחות מרוצים.

בין אם מדובר בהסכם גירושין או בתביעה שקשורה במקום העבודה, עבור מרבית האנשים ההליך המשפטי הוא מצב רגיש ומאתגר. בדיוק מסיבה זו, כדאי שעורכי הדין שלצידכם יהיו מומחים בתחומם ויוכלו לספק לכם אוזן קשבת ולייצג בצורה מדויקת את הצרכים שלכם אל מול מערכת המשפט.

דיני משפחה – הסכמי גירושין, צוואות, חלוקת רכוש ועוד

כאשר מדובר בעניינים הקשורים למשפחה, ההליך המשפטי הוא רגיש וסנטימנטלי במיוחד – ולכן, כשעומדים מול הליך משפטי שמערב את המשפחה, חשוב לבחור עורך דין לענייני משפחה עם המלצות. עורך דין משפחה הוא איש מקצוע שעבר התמחות מתאימה כבר בשלב הלימודים. מעבר להיכרותו עם הפן הטכני של דיני משפחה וההליכים הקשורים בהם, עורך דין משפחה מכיר מקרוב גם את הקשיים והאתגרים הרגשיים העולים בתיקים מסוג זה. מסיבה זו, עורכי דין מומחים בתחום יודעים לספק ליווי מקצועי מבלי לוותר על האמפתיה והאנושיות. עורך דין משפחה יסייע לכם למצות את הזכויות שלכם בכל הנוגע להסכמי גירושין, חלוקת רכוש, ירושות וצוואות, משמורת ילדים והסדרי ראייה, ובנושאים נוספים.

דיני הגירה – ייצוג למהגרי עבודה ולפליטים

הגירה לישראל היא לא תמיד עסק פשוט, ולעתים נדרשת התערבות משפטית מצד עורך דין הגירה שמכיר את החוקים והתהליכים שכרוכים בהגירה. עורך דין הגירה מסייע לאנשים פרטיים ולארגונים להגר לישראל, בין אם מדובר בסטודנטים שזקוקים לוויזת סטודנט, ויזות למהגרי עבודה או לפליטים ומבקשי מקלט מדיני. עורך דין לענייני הגירה מתמחה בייצוג של אוכלוסיות חלשות, שמגיעות לעתים קרובות ממדינות עניות בחיפוש אחר עבודה שתעזור להם לפרנס את משפחותיהם. תפקידו הוא לסייע לאנשים אלו, המגיעים לארץ בחסות החוק, למצות את מלוא הזכויות שלהם.

דיני עבודה – כל מה שבין העובד למעסיק

במדינת ישראל קיימים חוקים שמעגנים את מערכת היחסים בין המעסיק לעובד, ומגדירים את שעות העבודה והמנוחה, פיצויי פיטורים, את עקרון שוויון ההזדמנויות בעבודה ועוד. המטרה שלהם היא קודם כל להגן על העובדים, ומעסיק שמפר את חוקי העבודה חשוף לתביעה. במקרים של הפרת זכויות בעבודה, חשוב לפנות לעורך דין דיני עבודה המתמחה בתיקים משפטיים הקשורים ליחסי עובד-מעסיק. תפקידו הוא להעניק ליווי משפטי לעובדים ולוודא כי זכויותיהם נשמרות במלואן.

הזכויות שלכם במקום הראשון 

משרד עורכי דין קלדרון – קניז’בסקי הוא משרד ותיק ובעל ניסיון רב בתחומי המשפחה, ההגירה והעבודה. קלדרון – קניז’בסקי שמו לעצמם למטרה לייצג את האוכלוסיות החלשות בחברה, בין אם מדובר בפליטים ומהגרי עבודה או בעובדים שנמצאים בהליך משפטי מול המעסיק. בנוסף, מתמחה המשרד בהליכי גירושין, תוך הגנה על זכויותיהם של בני הזוג ושל הילדים.

בקרו באתר הבית: עורכי דין קלדרון – קניז’בסקי

(צילום PIXABAY)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן