news08.net/ads.txt

יבנה: רועי גבאי מטיל פצצה

מכרז להקמת 2,509 יחידות דיור פורסם ע”י רמ”י ללא תיאום וללא הסכמה בתוך תקופת בחירות מיוחדות שנערכו בעיר

ראש עיריית יבנה, רועי גבאי, הודיע  כי עיריית יבנה מתנגדת לתכנית שפרסמה רשות מקרקעי ישראל להקמת 2,509 יחידות דיור. עפ”י המכרז (מר/157/2021), המועד האחרון להגשת הצעות קבלנים הוא ה-26 בדצמבר 2022.

תכנית תמל/1049 (יבנה מזרח) כוללת תוספת של 12,500 יח”ד ליבנה. בנוסף, מדובר בתכנית הכוללת כ- 450 אלף מ”ר למסחר ותעסוקה, בינוי עשרות מוסדות חינוך וציבור, פארקים וגינות, העתקת תשתיות לאומיות כגון קווי דלק וחשמל, שיקוע הכביש הבינעירוני (רחובות -יבנה-אשדוד), הכפלת מסילת הרכבת, הקמת מסוף תחבורתי ועוד.

“העיר נמצאת בפיתוח מואץ ובשנים האחרונות נוספו לה 7,000 יח”ד עם 20,000 תושבים. עם זאת, שטחי המסחר בעיר טרם פותחו בקצב של שטחי המגורים ועל כן נושא ההכנסות לעיר לא קודם במקביל”, אומר ראש העיר, רועי גבאי ומוסיף: “עיריית יבנה רואה בראש ובראשונה את טובת התושבים ואת מתן התשתיות הראויות לתושביה. המכרז פורסם על-ידי רמ”י בניגוד לעמדת עיריית יבנה וללא הסכמתה והכל ערב הבחירות המיוחדות שהתקיימו בעיר. העירייה דרשה שלא לצאת למכרז במועד הנ”ל וגורמי המקצוע זכו להתעלמות מוחלטת. מהות הסכם הגג היא הקדמת מימון תשתיות עירוניות שתומכות את המגורים ולא ייתכן שהמגורים יקדימו את התשתיות! במכרז לא הוטמעו רכיבים מרכזיים כגון נספח בינוי, נוהל מסירת מגרשים, נספח מערכת אשפה פניאוטמית ועוד. בנוסף לא נמצא פתרון ביוב המניח את דעתנו”.

אי לכך, עיריית יבנה מתנגדת למכרז כפי שפורסם ותדחה כל בקשה להיתר במציאות הנוכחית.

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן