news08.net/ads.txt

יבנה: רועי גבאי פתח את מבצע ההתרמה לעמותת איל”ן

מוזמנים לתרום לעמותה – דרכי התרומה בכתבה

עמותת איל”ן מעניקה מעטפת תמיכה רחבה לשילוב ילדים ובוגרים עם מוגבלויות פיזיות בחברה ולחיים עצמאיים בקהילה. ביום שלישי, 24/1/23 תושבי יבנה פותחים את הלב במבצע ההתרמה הארצי.

ראש העיר, רועי גבאי פתח את מבצע ההתרמה ודיבר על חשיבות האירוע. “עמותת איל”ן עושה עבודת קודש ומעניקה סיוע רב לבעלי מוגבלויות. אני קורא לתושבי העיר להירתם ולסייע, לפתוח את הלב ולחשוב על הציבור היקר של אנשים עם מוגבלויות. זו חובה לתמוך במצווה נעלה זו”.

איל”ן עושה הכול לְהגשים את החלומות של אלפי ילדים ובוגרים עם מוגבלות, באמצעות: הפעלת מרכזי-יום שיקומיים ומתן מענים פרא-רפואיים ומעטפת תומכת לבוגרים, הפעלת מרכזי ספורט שיקומי ותחרותי ופרויקטים לקידום ספורט נכים ברחבי הארץ, תמיכות בילדים ובני-משפחה באמצעות עו”ס במסגרות החינוך המיוחד הייעודיות, פעילויות פנאי מותאמות להעצמה וללכידות משפחתית, ביניהן: טיולים ונופשונים נגישים, הפעלת קמפוס איל”ן אונליין עם מגוון קורסי ידע והעשרה להעצמת תחושת המסוגלות ולגידול במענים החברתיים לבוגרים עם מוגבלות פיזית.

כמידי שנה יעברו תלמידים רבים מקרית החינוך ‘גינזבורג’ ובית ספר ‘נבון’ בין בתי התושבים ויתרימו לטובת עמותת איל”ן. מרכזת הפעילות והמתנדבת המסורה, שרה בן-חיים קוראת לתושבי העיר לתרום לטובת המשך הפעילות החשובה. בן-חיים הודתה למנהלת קריית החינוך, טלי דרור ולרכזות השכבות כינרת ינאי, אפרת אסיף וליונת גרוס ולמנהלת חטיבת הביניים ‘נבון’ אורנית גדז’ והרכזת שירלי הרוש וכן למתנדבת מרים אלקבץ.

להלן הדרכים לתרומה: אתר איל”ן ILAN-ISRAEL.CO.IL באפליקציית PayBox , באתר Jgive או בטלפון 03-5248141.

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן