news08.net/ads.txt

יבנה: תוכנית חלופית לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה

עיריית יבנה מזמינה את התושבים לכנס שיתוף ציבור בנושא תוכנית להתחדשות בניינית

לקראת פקיעת תוכנית תמ”א 38, על פי החלטת המדינה, מקדמת העירייה תוכנית עצמאית להתחדשות בניינית, שנועדה לחיזוק מבנים קיימים מפני רעידות אדמה ברחבי העיר. 

במפגש שיתוף ציבור להצגת התכנית שייערך ביום שני, 26.12.2022 בשעה 19:00 במתנס נאות שז”ר, במעמד ראש העיר רועי גבאי, מנכ”ל העירייה, דוד שטרית, מהנדס העיר, קובי נעים, ראש מנהלת התחדשות, מתן שפירא ואדריכלית חן פרקש ממשרד מזור פירשט אדריכלים ומתכנני ערים, תחשף התוכנית לתושבי העיר, אשר מתבססת על צרכי העיר ולחזונה בקידום התחדשות עירונית במרקם הוותיק.

בעירייה מציינים כי מטרת התוכנית היא חיזוק מבנים מפני רעידות אדמה, ומיגונם במסגרת התחדשות בניינית. התוכנית מהווה כלי משלים לתהליכי התחדשות המקודמים במסגרת תוכניות פינוי-בינוי בשכונות השונות. עוד מדגישים בעירייה כי קידום התוכנית יאפשר המשך ההתחדשות ברמת המגרש הבודד או הכפול, תוך איזון ושמירת היכולת של העיר לתפקד באופן מיטבי ולספק שירותי ציבור ותשתיות גם לתושבים ותיקים. התוכנית חלה על “מבנים טעוני חיזוק”, כלומר בניינים בני שתי קומות לפחות ארבע יחידות דיור, שנבנו במרכז העיר ובשכונות הוותיקות לפי 1980.

תכנית ההתחדשות הבניינית נערכה בשיתוף הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, תוך עבודה משותפת עם הרשות המקומית. הוועדה המקומית בעיר החליטה לאמץ את התוכנית בדיון שנערך בחודש אוקטובר 2022, ובתנאי שהתוכנית תוגש לוועדה המחוזית עד מאי 2023, ועד אז תוארך הפקיעה המותנית של תמ”א 38. כאמור, התוכנית אושרה ונמצאת בהליך קליטה בוועדה המחוזית.

תושבי העיר מוזמנים לכנס שיתוף הציבור. הכנס ישודר בשידור חי בדף הפייסבוק העירוני.

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן