news08.net/ads.txt

יבנה 2020 ● הפילים הלבנים ומחדלי העירייה | “יש בלאגן גדול, 20 שנה זה ככה”

בעיר מטופחת, יחסית, כמו יבנה ניתן להבחין ב”פילים לבנים” – קרי, נכסים רבי ערך לכאורה, אשר הופכים לעול ולמעמסה. עם המראות הללו אשר בחנה מערכת חדשות אפס שמונה מקרוב במהלך השבוע, עולה השאלה מדוע עיריית יבנה, שמדברת כל העת על חזות העיר, אינה עושה דבר בכדי לטפל במחדלים המפריעים לציבור ולאיכות חיי התושבים.

רחוב החבצלת 

המבנה שנחשב נטוש למעלה מ-15 שנה, מיועד על פי העירייה, לישיבה ובית כנסת. בנייתו החלה לפני כמה שנים אך הופסקה בטענה שאין מספיק כסף להמשיך את בנייתו. לאחרונה גידרו את המקום בפחים, וכעת המבנה משמש לפעילות פלילית וסמים על ידי נערים. כך נטען על ידי התושבים. בנוסף, הנושא הועבר לעירייה, אך תשובה לא התקבלה בנושא. עוד נוסיף, שהתושבים זועמים בעקבות כך, על אף הניסיונות הרבים למצוא פתרון, נראה שהישועה לא תגיע מהגורמים מלמעלה.

שדרות דואני, לב יבנה

רחבת הכורכר הגדולה שבאמצע  מזבלה שלא מביישת את פארק המחזור חירייה. ניתן להבחין בערמת אשפה שמתערמת בלב יבנה. תושב שאף הוא נכח במקום בטיול עם הכלב, הבחין בסקרנותי הרבה להבין על מה מדובר, וציין בפני “אל תתרגש, זה כבר 20 שנה ככה אותו דבר, זה לא בסדר, יש בלאגן ומלוכלך מאוד”. האזור בו עמד השוק העירוני אך במרוצת השנים המקום כאמור הפך לפסולת גדולה של בנייה: אבני שפה, צינורות, מרצפות, ובפינות מסוימות אף יש ספסלים שבורים שנערמו. עוברים ושבים באזור נמצאים שם בעיקר בשל הקרבה למרכזי המסחר הסמוכים: קופות חולים, משרדים ומסעדות. מן הראוי שחלק מעבודות העיר יתעסקו במה שבהול ואף עומד על איתנו כבר עשרות שנים.

רחוב זמיר

האזור המיושן אך עובר תהליך שיפוצי תמ”א במספר מוקדים. בנסיעתי במקום, הבחנתי בשלטים גדולים שנעקרו עקב מזג האוויר החורפי ששרר, ובקלות רבה יכול לפגוע בעובר אורח שנקלע למקום. השלטים, שנמצאים על יד בנייני מגורים, מסכן ציבור גדול שנמצא, בנוסף לקרשים גדולים ועבים שזרוקים לכל עבר. ומספיק רוחות חזקות שיכולות להעיף אותם ולפגוע באזרחים. מלבד הסיכון הגדול, אשפה גדולה נערמת סביב הבניינים באין מפריע ונראה שחודשים הרבים אף צוות מהעירייה לא דאג לבדוק. כשנשאל דייר בבניין, טפרא, על המאורעות: “זה מסוכן מאוד, דיברנו עם העירייה ואומרים שיטפלו”. טפרא המשיך להציג את הבעיות בשכונה, ליווה אותי למחסן פרוץ באחד הבניינים והראה לי מחדל גדול. דלת המחסן נשברה ונשמטה מהמקום, וטפרא מציין שמכניסים לשם ציוד רב שכלל אינו שייך לבניין. מסתבר שאנשים שלא גרים בבניין, מנצלים את המחסן הפרוץ לנוחיותם.

פנינו לקבל את תגובת עיריית יבנה אולם היא לא השיבה מאז ה-21.2.20!!!!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן