news08.net/ads.txt

יבנה אומרת תודה ביום המתנדב הבינלאומי: “אתם הגיבורים שלנו!”

מערך המתנדבים העירוני הינו החוסן החברתי של העיר, גם בשגרה אך יותר מכך בחירום. “אתם הפנים היפות, אתם הגיבורים שלנו”, אומרים בעירייה.

ברחבי העולם מציינים ב-5 בדצמבר את יום המתנדב הבינלאומי ובעיריית יבנה ניצלו את ההזדמנות להצדיע למאות המתנדבות והמתנדבים בעיר ולומר לכם מילה אחת: ת-ו-ד-ה.

במהלך מלחמת “חרבות ברזל”, הנמצאת בעיצומה, הוכיחו המתנדבים כי התרומה שלהם משמעותית אפילו יותר. “הימים הקשים הפוקדים את כולנו מדגישים עד כמה הערבות ההדדית, התמיכה והנתינה של המתנדבים משמעותית ומהווה ‘מכפיל כח’ לעשייה העירונית הענפה. בזכות המתנדבות והמתנדבים הנפלאים של העיר אנחנו מצליחים לסייע ולתת מענים ככל הניתן”, אומר ראש העיר, רועי גבאי

.

מאז ה-7 באוקטובר הגיעו לחמ”ל המרכז העירוני להתנדבות אלפי בקשות להתנדבות. העירייה הקימה בימי המלחמה הראשונים מערך טכנולוגי-דיגיטלי לקליטת הבקשות להתנדבות, סיווגן על-פי תחומים, שיבוץ, מעקב ובקרה. מכלול המתנדבים סייע בחיבור של מאות מתנדבים לגופים שונים בעיר, כאשר המתנדבים מסייעים במגוון רחב של משימות ועושים את כל מה שמבקשים מהם – באהבה, בשמחה ובנפש חפצה.

המתנדבים שובצו למשימות קהילתיות בחירום כאשר המרכז העירוני להתנדבות באגף לשירותים חברתיים, בניהולה של כנרת ולוטקר, פועל לאורך כל השנה, מפעיל מתנדבים בעיסוקים שונים ברחבי העיר, בסיוע לנזקקים, בהדרכה והנחיה, בהכשרות ומשימות נקודתיות. בנוסף, המרכז להתנדבות יוזם ומקדם פרויקטים רבים בתחום ההתנדבות, משלב מתנדבים במשימות נקודתיות, בפרויקטים שונים, בהתנדבות תחת הארגונים והעמותות הפועלים בעיר ומלווה את המתנדבים לאורך כל הדרך.

בעירייה מציינים כי מערך המתנדבים מהווה החוסן החברתי של העיר, גם בשגרה אך יותר מכך בחירום. “אתם הפנים היפות, אתם הגיבורים שלנו”, אומרים בעירייה.

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן