news08.net/ads.txt

יגאל וינברגר השיק את הקמפיין לראשות העיר

מאות תומכים נלהבים הגיעו הערב לאירוע ההכרזה של חבר המועצה יגאל וינברגר המתמודד לראשות העיר. וינברגר: ״קרית גת בראשותי תמשיך ישר קדימה ותהפוך לעיר שהיא דוגמא ומופת למצויינות״

מול מאות תומכים, השיק יגאל וינברגר את הקמפיין שלו לראשות עיריית קריית. באירוע עמוס משתתפים מפה לפה באולם האירועים גני האחוזה בעיר, הודיע וינברגר באופן רשמי על התמודדותו.

לפי גורמים במערכת הפוליטית בקריית גת, וינברגר הוא המוביל מבין המועמדים לרשת את אבירם דהרי, שסימן את יגאל כאיום העיקרי והאיש שעומד בינו לבין קדנציה נוספת.

באירוע ההשקה נשא וינברגר דברים והציג את חזונו לקרית גת ולתפקיד ראש העיר שעיקרו: השקעה בחינוך, בדגש על ילדי הגיל הרך; מאבק בבריונות והשיימינג בקרב ילדים ובני נוער; משיכת זוגות צעירים ומשפחות על ידי השקעה בתרבות פנאי ובגיוון תעסוקתי בעיר; טיפול בנושא הסביבתי, הנראות והניקיון, לאור ההזנחה הממושכת בתחומים הללו; השקעה באזרחים הוותיקים ובניצולי השואה.

וינברגר מגיע להתמודדות עם ניסיון רב של עשייה ציבורית ופעילות רבת שנים למען קרית גת ותושביה. הוא הקים את עמותת “כולנו למען כולנו”, במסגרתה סייע לקשישים וניצולי שואה מחד ודאג לציוד משלים לבתי ספר ולגנים; ניהל מאבק למען דיור ציבורי בקרית גת; ייסד את “לב קרית גתי”, למתן מענה חברתי לתושבים וחיבור כלכלי לעסקים; כיהן כדירקטור בתאגיד “מריאן” לגילך הרך; ועוד.

כחבר מועצת העיר בחמש השנים האחרונות יגאל עמד בראש הוועדה לקידום מעד הילד, במסגרתה נלחם נגד תופעות הזנחת ילדי הגיל הרך בגנים ונגד תופעות של אלימות ופדופיליה.

בנאומו בפני קהל התומכים הדגיש וינברגר את היות קרית גת תקועה במקום מזה עשורים ללא התקדמות, למרות הפוטנציאל הרב בעיר, העסקי והאנושי.

“אנחנו תקועים מאחור בחינוך עם סך הכל 72% זכאות לבגרות מתוך הניגשים למבחנים לעומת 91% באשקלון. תקועים מאחור עם 4.8% זכאות לבגרות מצטיינת.

4.8% זכאות לבגרות מצטיינת לעומת 12% באשקלון, 12.7% בשדרות ו-5.4% בקרית מלאכי ושלא נדבר על קרית עקרון שם יש 70.4% זכאים לבגרות מצטיינת.

וכך מצבנו גם באחוז האבטלה, הביטחון ובהשקעה החוזרת בתושב בקרית גת”.

כן בנאומו פנה אל ראש העיר המכהן אבירם דהרי, שלמרות השנים הרבות בשלטון לא הצליח להצעיד את קרית גת קדימה:

“יש לעיר פוטנציאל להפוך לעיר החשובה, האיכותית והיפה בדרום. אתם יודעים את זה, אני יודע את זה. יש כאלה- לא נזכיר שמות- שמסתפקים במה שיש. בבינוניות הזאת. שלא רוצים שנגע להם ונזיז להם. אתם יודעים על מי אני מדבר. חמש שנים אני חבר מועצה. חמש שנים אני חבר אופוזיציה. אני מכיר את המהלכים של ראש העירייה וחבורתו. אני יודע מה הם עושים עם הכסף שלכם ומה הם חושבים עליכם ועל החינוך שהם נותנים לילדים שלכם”. כך וינברגר.

מטה וינברגר מתכנן בקרוב במסגרת הקמפיין מספר פעולות שיבליטו את פעילותו של המועמד הטרי, לעומת האכזבה משלטונו רב השנים של דהרי. צפו להפתעות.

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

צילום: תומר שרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן