יואב: יש אבנים עם לב אדם

הלבבות נועדו להביע את הסולידריות של כל אחת ואחד מאזרחי מדינת ישראל, וכמובן של קהילת יואב והתנועה הקיבוצית על האסון הכבד שפקד את המשפחות ולא נותן מנוח מאז.

מועצה אזורית יואב והתנועה הקיבוצית למען המשפחות שיקיריהן נרצחו בשבת השחורה

בימים אלה נארזים לקראת חלוקה למשפחות שכולות, שאיבדו את היקר מהן מכל ב-7 באוקטובר, אלפי לבבות קרמיקה צבעוניים, שהוכנו על ידי אזרחים ואזרחיות ותיקים ממועצה אזורית יואב, במסגרת פרויקט “יש אבנים עם לב אדם”.

את הפרויקט יזמה דרורה אפשטיין, קרמיקאית ותיקה מקיבוץ נגבה, ובמסגרתו נוצרו כ- 26,000 לבבות צבעוניים, שנועדו להנחה על 1,400 קברי החללים, כחלק מהמנהג הקדום להניח אבן קטנה על קבר היקירים. כל משפחה תקבל מארז של 18 לבבות קרמיקה בצירוף גלויה.

במסגרת הפרויקט אזרחיות ואזרחים ותיקים מיואב הכינו אלפי לבבות צבעוניים מקרמיקה בסדנאות שהופעלו על ידי קרמיקאיות ביישובי המועצה השונים. הלבבות נועדו להביע את הסולידריות של כל אחת ואחד מאזרחי מדינת ישראל, וכמובן של קהילת יואב והתנועה הקיבוצית על האסון הכבד שפקד את המשפחות ולא נותן מנוח מאז.

ראש המועצה האזורית יואב נתי לרנר: “אני רוצה להודות לדרורה אפשטיין, קרמיקאית ותיקה מקיבוץ נגבה, שהגתה ומובילה את הפרויקט. זהו מיזם ערכי, אומנותי ואנושי, בו נוטלים חלק ותיקים רבים במועצה, חיילים שהתארחו ביישובים ובני נוער. המיזם מהווה אות לסולידריות ומחשבה, שנמצאת תמיד בלב, עבור המשפחות היקרות שאיבדו את היקר להן מכל”.

אל הפרויקט, אותו יזמה והובילה מועצה אזורית יואב, הצטרפה התנועה הקיבוצית, שלקחה על עצמה את מלאכת איתור הכתובות של המשפחות השכולות גיוס מתנדבים לאריזה, שינוע וחלוקה לבתי המשפחות יחד עם צוותי המעורבות החברתית וחברות וארגונים, שמתנדבים במרכז הלוגיסטי לנפגעי המלחמה.

התנועה הקיבוצית הפכה ב-7.10 לחזית העשייה במגוון תחומים-ממתן מענה ראשוני ומיידי לאנשי הקיבוצים עוד בשעות הראשונות לאירוע, פתיחת מוקד חירום 24/7, הקמת מכלול אבלות, הקמת מרכז לוגיסטי לנפגעי מלחמה, הקמת מוקד סיוע בחקלאות ועוד.

מנהלת מחלקת מעורבות בחברה בתנועה הקיבוצית שיר גורן ציינה כי: אני רואה במיזם זה דרך נוספת להבעת תמיכה וחיבוק המשפחות השכולות בחברה הישראלית בכלל ובתנועה הקיבוצית בפרט בשעתן הקשה ומקווה שהפרויקט ייתן למשפחות מעט נחמה”.

◼️ חדש! לקבוצת חדשות מועצות אזוריות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות מועצה אזורית יואב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן