יואל גמליאל: “אחת הנשים המשמעותיות במושבה שלנו היא גלית דניאל”

ראש מועצת גדרה מפרגן למנהלת אגף חברה וקהילה במושבה

החודש חל יום האישה הבינלאומי, המצוין בכל הזדמנות ובכל רחבי העולם.

“יום האישה הבינלאומי הוא הזדמנות מצוינת להצדיע לנשות גדרה – על העוצמות, המצוינות והחוזקות”, אמר ראש מועצת גדרה, יואל גמליאל.

לדבריו, “את המועצה המקומית גדרה מובילות נשים רבות. מנהלות ועובדות – מצוינות ונהדרות. לא רק ביום האישה, אלא בכל ימות השנה. אחת הנשים המשמעותיות במושבה שלנו, היא גלית דניאל – מנהלת אגף חברה וקהילה במועצה המקומית גדרה.

“גלית, בעלת תואר ראשון במדעי החברה, בוגרת מכון אדלר וסמינר הקיבוצים ותואר שני בתקשורת – עובדת במועצה כבר למעלה מ-12 שנים, בשנה האחרונה היא מנהלת ומובילה בגאון את אחד האגפים החשובים במועצה, אגף חברה וקהילה. במסגרת תפקידה, גלית אמונה בין היתר על מרכז הצעירים, הבטיחות בדרכים, פרויקטים קהילתיים וחברתיים, תוכניות המניעה להתנהגויות בסיכון, אלימות, סמים ואלכוהול כל זאת בשיתוף פעולה עם המשרד לביטחון לאומי. בין לבין, דואגת גלית לספרייה העירונית שלנו ולמוזיאון גדרה”.

לראש המועצה סיפרה גלית: “אני רואה בעבודה שלי באגף חברה וקהילה שליחות. אני שמחה לעבוד למען המרקם הקהילתי העדין והיפה שלנו כאן במושבה גדרה, אוהבת את העבודה שלי ומאמינה בה”.

גמליאל מציין כי מדובר באשת מקצוע משכמה ומעלה, חזקה ומקצועית ו”בהזדמנות הזו – אני רוצה לברך את גלית ואת כל נשות גדרה היקרות על פועלכן ותרומתכן לחברה בכלל ולמושבה גדרה בפרט. יום האישה שמח ומשמעותי”.

צילום: פייסבוק יואל גמליאל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן