news08.net/ads.txt

יואל גמליאל השתתף במפגש עם רה”מ: “בטוח שיהיו תוצאות שיאפשרו לנו סמכויות רחבות יותר”

במסגרת הישיבה שעסקה במאמץ נגד התפשטות הקורונה, ראש המועצה המקומית גדרה העלה את הצרכים של הרשויות המקומיות לקבל סמכויות שיסייעו בצמצום התפשטות הנגיף.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, השתתף בישיבה מקוונת של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם ראשי רשויות מקומיות מרחבי הארץ שעסקה במאמץ לצמצום התפשטות נגיף הקורונה. במסגרת הישיבה, ציין ראש המועצה יחד עם ראשי רשויות נוספים את הצרכים של הרשויות המקומיות לקבל סמכויות שיסייעו בצמצום התפשטות הנגיף. 

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: “ראשי הרשויות המקומיות עומדים בחזית המאבק והם הקו הראשון מבחינת התושבים, אזרחי ישראל, בכל הנוגע לצרכים שלהם, להסברה שעליהם לקבל, לסיוע ברבדים שונים ועוד. הייתה שיחה מצוינת. אני בטוח שיהיו תוצאות שיאפשרו לנו סמכויות רחבות יותר לטובת שמירה על בריאות הציבור במסגרת היישובית. אמשיך לפעול בכל דרך אפשרית במסגרת המגבלות לשמור על בריאות קהילת גדרה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן