news08.net/ads.txt

יואל גמליאל לדני דורון: “תודה על שנים רבות של הקשבה, נאמנות, חברות, עשייה ללא פשרות, מקצועיות ומסירות שאין כמותה”

ראש מועצת גדרה, יואל גמליאל, פרסם היום (שלישי) רשומה בחשבון הפייסבוק ובה הודה לממלא מקומו וסגנו, דני דורון, אשר שימש כיד ימינו בעשור האחרון.

“דני דורון, סגני וממלא מקומי מזה 11 שנים, יד ימיני, אבל לפני הכל- חבר יקר”, כתב גמליאל, “תפקיד ציבורי טומן בחובו אתגרים מורכבים ויעידו על כך רבים. זהו תפקיד תובעני אך יותר מכך, דורש מחוייבות לקהילה ובשל כך, דורש אהבה אמיתית לבצע שליחות זו. תפקידך כשליח ציבור בגדרה בשנים הרבות נעשה ללא כל תמורה כאשר המטרה העיקרית עבורך הייתה הדאגה למשפחת גדרה והכל בצנעה ובענווה.

“פעלת בתפקידים רבים, מגוונים ומשמעותיים כשהבולטים ביניהם – סגן ומ”מ ראש המועצה, יו”ר הנהלת מרכז אופק, יו”ר הוועדה לתכנון ובניה, יו״ר ביטחון ובטיחות, אחראי על פיתוח ובניית מתקני ספורט בגדרה ועל הבאת תקציבים לטובת הספורט במושבה. זאת, תוך מעורבות בלתי מתפשרת ויחס אישי לכל תושבת ותושב אשר ביטאה את מחוייבותך לתפקידך כשליח ציבור שנעשה בלב רחב ופתוח לכל אחת ואחד.

“בתום תקופה משמעותית זו, של עשייה ציבורית נטולת אינטרסים וראיית טובת התושבים והמושבה, בשמי ובשם התושבים אני רוצה לומר לך תודה. תודה על שנים רבות של הקשבה, נאמנות, חברות, עשייה ללא פשרות, מקצועיות ומסירות שאין כמותה. תודה על קידומם של פרויקטים רבים למען קידומה ופיתוחה של המושבה כשהחשוב ביניהם הוא פתיחת הוועדה לתכנון ובניה בגדרה. תודה שהיית קשוב לכל צורך, קטן כגדול, וידעת לתת את הפתרון המתאים לכל בעיה.

“תודה גדולה לבני משפחתך – לחמי רעייתך, לרועי, נועם, עידו ושירה ילדיך, שתמכו בך בשנים הרבות שבהן עשית למען כולם.
אני מאחל לך הצלחה רבה בהמשך דרכך, שתמשיך לצמוח, להגשים את שאיפות לבך וליהנות בקרב בני משפחתך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן