news08.net/ads.txt

יואל גמליאל ראש מועצת גדרה הצהיר: אתמודד בבחירות הקרובות

גמליאל: “ב-31/10 ייערכו הבחירות למועצה – אתמודד לראשות המועצה. אתמודד – ובעזרתכם אנצח!”

ראש מועצת גדרה הודיע היום (חמישי) כי יתמודד שוב בבחירות המוניצפליות הקרובות.

גמליאל,

אשר נולד וגדל בגדרה, עוסק בעשייה ציבורית ענפה כבר למעלה מ-20 שנה, במהלך כהונתו כראש המועצה, גדרה עברה מהפך של ממש והפכה למושבה איכותית, משגשגת ומבוקשת באזור השפלה ובמדינה כולה.

את ההודעה על ריצה נוספת בבחירות פרסם בפייסבוק:

ב-31/10 ייערכו הבחירות למועצה – אתמודד לראשות המועצה. אתמודד – ובעזרתכם אנצח!

ב-15 השנים האחרונות, אני מכהן כראש המועצה המקומית גדרה. תחת הנהגתי, הפכה גדרה לאחד היישובים המובילים והמבוקשים ביותר בישראל – ‘פנינת השפלה’. בכל פינה שמים לב לתנופת הפיתוח, השימור, התשתיות, המתקנים, השירות לתושב והחינוך – או בשתי מילים מסכמות, איכות חיים!

כפי שאתם יודעים ומכירים, אני יודע להביא תקציבים, משאבים, וחשוב מכך – לבצע ולהוציא לפועל פרויקטים גדולים. השנים האחרונות, היו בסימן שימור איכות החיים במושבה. ראשית, בחינוך שהוא מנוע הצמיחה היישובי אשר הופך את גדרה למבוקשת ומובילה. מערכת החינוך שלנו נמצאת בנסיקה מתמדת, באיכותה ובתוצאותיה. זאת לצד פיתוח תשתיות, הקמת שכונה חדשה בדמותה של שכונת גולדה, שימור ושדרוג המתקנים המיתולוגיים במושבה, שיפור השירות לתושב והקמת פרויקטים גדולים שעתידים לשרת כל תושב ותושבת בגדרה. לא רק לשרת, אלא גם לשדרג!

יחד עם חבריי להנהלת המועצה, העברנו תקציבים ומשאבים גדולים לטובת היישוב. קאנטרי גדרה, אמפי גדרה, ביג גדרה, מתחם תעשייה, תעסוקה ומסחר, בית רחל, שער הבילו”יים, מוזיאון גדרה, צריף הבילו”יים ועוד. את הדרך הזו והחזון הזה – אני מתכוון להמשיך בגדרה, הצטרפו אליי ויחד נמשיך להצעיד את המושבה שלנו להישגים כבירים נוספים!

אני מתכוון לבצע שורה של צעדים שיביאו שגשוג ופריחה נוספת למושבה. שימורה ושדרוגה של מערכת החינוך המצוינת, הרחבת איזור התעסוקה והמסחר שיביא איתו צמיחה כלכלית ותעסוקתית, תקציבים ומשאבים עבור כלל האוכלוסייה, המבוגרת, הצעירים, ההורים, החיילים המשוחררים, בני הנוער והילדים.

גדרה ממשיכה באיכות הגבוהה ביותר. בחינוך, בשימור, בפיתוח, בתרבות, בתשתיות, תעסוקתית ותקציבית.

התהליכים לשדרוגה ופיתוחה של גדרה הם לא רק ברמה המקומית, אלא גם ברמה האזורית. בשנים האחרונות אני מכהן כיושב ראש אשכול שורק דרומי אשר מונה בתוכו 10 רשויות שמרכיבות את האיזור – תחת שרביטי, אנו מובילים שינוי ופיתוח אזורי שיטיב ומטיב על כל תושבי האזור, ואיתכם תושבי גדרה בפרט.

יחד, אנו צועדים אל החזון – גדרה 2028.

במשך שנים ארוכות, אנו בונים בגדרה קהילה מיוחדת במינה. קהילה מאוחדת, מלוכדת ומגובשת אשר שמה בבסיסה את “ואהבת לרעך כמוך”. מערכת בחירות עלולה להיות אמוציונלית ומלאה ברגשות, אך אני מבקש מכם – שמרו על קהילת גדרה כפי שהיא, מאוחדת. שמרו על כבודם של המתמודדים.

אני מתחייב כי אנהל קמפיין חיובי, ממלכתי אשר לא ידבר לגופו של אדם אלא לגופו של עניין בלבד! אני קורא לשאר המתמודדים לראשות המועצה, אמצו את גישתנו. ביום שלאחר הבחירות, נעבוד כולנו יחד למען הקהילה הטובה שלנו.

נמשיך לשמור על איכות החיים בגדרה.

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן