יוזמה חשובה: גדרה עם משפחות המילואים

יואל גמליאל ראש המועצה: “קהילת גדרה היא קהילה מאוחדת המתאפיינת בערבות הדדית ובנתינה וזה הרגע של כולנו להתגייס ולפעול יחד למען המשפחות שיקיריהם נמצאים במילואים”.

המועצה המקומית גדרה מעניקה סיוע בהתנהלות יומיומית למשפחות המילואים יחד עם העוגן למשפחות המילואים.

גדרה פועלת בשיתוף עמותת “העוגן למשפחות המילואים” ליצירת מעטפת תומכת בהתנהלות היומיומית של משפחות משרתי/ות המילואים. לצורך כך, מונתה אחראית עוגן מילואים בלשכת ראש המועצה שתתן את המענה הנדרש לכל משפחה של משרת/ת מילואים בהתאם לצרכים שלה. משפחות של משרתי/ות מילואים המעוניינות בכל סיוע בהתנהלות היומיומית בבית ומחוצה לו מוזמנות לפנות לאחראית עוגן המילואים היישובית, הדר יהב במייל [email protected]  או בטלפון 050-6887342.

כמו כן, המועצה המקומית גדרה קוראת לתושבי ותושבות גדרה המעוניינים/ות לקחת חלק בשליחות לסיוע למשפחות המילואים להצטרף ולהתנדב. להצטרפות ניתן לפנות להדר יהב [email protected]  או בטלפון 050-6887342.

ראש המועצה יואל גמליאל: “קהילת גדרה היא קהילה מאוחדת המתאפיינת בערבות הדדית ובנתינה וזה הרגע של כולנו להתגייס ולפעול יחד למען המשפחות שיקיריהם נמצאים במילואים. אנו נמצאים כאן עבור משפחות משרתי/ות המילואים להעניק להן את כל הנדרש. יחד ננצח!”

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן