news08.net/ads.txt

יוזמה מיוחדת בנמל אשדוד לעובדים ולעובדות – בזאר בגדים

במסגרת פעילויות לרווחת העובדים והעובדות בנמל אשדוד וכחלק מתפישת הקיימות, התקיים בזאר למכירת בגדים משומשים בנמל. הפעילות נעשתה ביוזמתה ובהובלתה של מאיה אבוחצירא, חברת וועד מנהל, ובשיתוף חן ספנקו, הממונה על שוויון מגדרי בנמל.

מדובר ביוזמה מיוחדת בה לקחו חלק עובדות ועובדי הנמל, אשר הביאו את מרכולתם והציעו למכירה או להחלפה. המשתתפים נהנו מבגדים במחירים נמוכים במיוחד, מכיבוד עשיר ומוזיקת רקע.  יתר הבגדים שנשארו בסוף האירוע הועברו לויצו ולמעון לנשים מוכות. לאור הצלחת האירוע הוחלט כי הפעילות תחזור על עצמה ואף תורחב ותשלב את ילדי העובדים מתוך רצון להנחיל גם לדור הצעיר את ערכי הקיימות וחשיבות המחזור.

מנכ”ל הנמל, שיקו ז’אנה ציין כי  “חברת נמל אשדוד רואה בנושא הקיימות ערך חשוב ועליון ואנו שמחים על ההזדמנות לעודד מיחזור ושימוש נוסף על פני צריכה מחודשת. אני מבקש להודות לגב’ מאיה אבוחצירא חברת ועד מנהל על היוזמה ואני שמח על היענות העובדים. כמו כן, קורא לעובדות ולעובדים לבצע יוזמות נוספות להעלאת המודעות לנושא.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן