news08.net/ads.txt

יוזמה מעוררת הערצה בגן יבנה: לבנת עמר ושרונה אלישע לוי נלחמות נגד חרמות בסימן “ים של חברים”

בגן יבנה דואגים שאף ילד לא יישאר לבד – כך עולה מיוזמה חדשה אשר תושק בתחילת שנת הלימודים הקרובה. המועצה המקומית גן יבנה מקיימת פעילויות ויוזמות למען ילדים וילדות בעלי קושי חברתי בשיתוף פעולה עם לבנת עמר ושרונה אלישע לוי תושבות היישוב ומובילות המיזם “ים של חברים”.

לאחרונה התקיימה פגישה בין ראש המועצה, דרור אהרון, ליוזמות הפרויקט לבנת עמר ושרונה אלישע לוי ובהשתתפות מנהלת אגף החינוך – איילת טייטלבוים וגורמים נוספים. בפגישה שיבח ראש המועצה את היוזמה והוחלט על שיתוף פעולה שבין היתר, הוביל לקיומו של יום כיף בקאנטרי גן יבנה לילדים וילדות שלוקחים חלק בפרויקט, יחד עם מחלקת הנוער בהובלת ענת אסא ואורן רדעי, בני הנוער, מחלקת הספורט בהובלת מיכל שלומי ועליזה דניאל ומנהלת אגף החינוך כמובן.

בנוסף, צמיד יחולק לכל ילד עם תחילת שנת הלימודים. הצמיד בסימן “ים של חברים” על מנת שלא ירגיש בודד, כמו כן תבנה פעילות מקיפה בכל בתי הספר למניעת חרם חברתי: אמנה כיתתית, ספסל החברות, ערבי הורים ועוד.

“שמחתי להיפגש עם לבנת ושרונה, תושבות גן יבנה שכל כולן לב ענק ותרומה למען הזולת” אמר דרור אהרון לחדשות 08. “המועצה רואה בנושא חשיבות גבוהה. שמחתי להגיע לפעילות שיזמנו יחד בקאנטרי גן יבנה, פעילות מרגשת ומיוחדת שנועדה לקרב בין ילדים וילדות, ליצור חברויות, לעודד קשרים ולהעצים את הילדים והילדות שלנו בגן יבנה וכפי שאמרו לי לבנת ושרונה “בגן יבנה אף ילד לא יישאר לבד…”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן