news08.net/ads.txt

יוזמה מקורית בבית הספר התיכון אמית באר טוביה

משלוחי מנות לחיילים לפי צבע החטיבה או החיל אליו הם משתייכים, “זה היה משלוח מנות מרגש במיוחד”, סיפר לוחם בחטיבת גבעתי.

בתיכון אמית באר טוביה עסוקים בימים האחרונים בעשיה מרובה בסימן שבוע המעשים הטובים, בנוסף לכך חג הפורים המתקרב גרם לאנשי בית הספר לצאת ביוזמה ייחודית – משלוחי מנות מקוריים לחיילים.

בניגוד למשלוחים הרגילים שמקובל לשלוח, בטח בתקופה בה אנו נמצאים, החליטו בבית הספר לגוון ולעשות שמח במיוחד לחיילים. כל שכבה בבית הספר קיבלה על עצמה להכין משלוח מנות לחיל מסוים או לחטיבה מסוימת לפי צבע התג אותו חייליה נושאים. שכבה ז’ הכינה משלוחי מנות לחטיבת גבעתי כשכל משלוחי המנות בצבע סגול כצבע החטיבה וכומתת החטיבה. שכבה כיתה ח’ בצבע צהוב שחור לחיל השריון, שכבת ט צבע אדום לצנחנים, שכבה י’ אפור/אדום להנדסה ,שכבה יא’ ו-יב’  בצבע ירוק לחטיבת הנח”ל. בנוסף למתוקים התבקשו התלמידים להביא גם דברים שימושיים נוספים כגון דיאודורנט, מגבונים ועוד, המשלוחים חולקו ביום שלישי לחיילים שהגיעו במיוחד לבית הספר והודו לאנשי בית ספר על המחווה. “היוזמה ריגשה אותנו מאוד משלוח מנות ממותג בצבע  בצבע החטיבה זה מחמם את הלב”, סיפר  מתן אחד החיילים לוחם גבעתי על היוזמה שריגשה אותו ואת חבריו. “אני מוכרח להודות לבית הספר על הנתינה”.

“חשבנו על דרך מקורית להפתיע ולשמח את החיילים” סיפרה רכזת המעורבות החברתית אנט כהן האחראית על הפרויקט ויוזמת הרעיון, “וחשבתי על התג ולעשות משלוח לכל חייל בצבע של הצג שלו, אנו בטוחים כי מלבד המשלוחים מהם ייהנו החיילים הם יאהבו מאוד את הרעיון שיחזק את גאוות היחידה שלהם. בית הספר ימשיך ויתרום הכין שצריף , ודאי בתקופת המלחמה”.

היוזמה נעשתה בשיתוף נציגי ההורים: קארין לוי, נטע טל ונטלי אדרי ובבית הספר הודו להם על הסיוע בחיבור בין בית הספר לחילות השונים.

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות מועצות אזוריות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן