יוזמה מרגשת ב’בן גוריון’: בעקבות חלומה של תלמידת כיתה ג’, נבנה ספסל חברות שיסייע לתלמידים המרגישים בודדים

יוזמה מקסימה ומרגשת כאחד: במהלך החודשים האחרונים עמלו תלמידי כיתה ג’2 בבית הספר בן גוריון בגן יבנה, אותה מובילה בהצלחה המחנכת, אביגיל מזור, על פרויקט מעורבות חברתית וחברות, למען תלמידי בית הספר.

הפרויקט החל בחלומה של תלמידת הכיתה, נטע שני, להקים בבית הספר ספסל חברות שיסייע לתלמידים שמרגישים בודדים בהפסקה, למצוא חברים. לשם כך, נרתמו הורי הכיתה בשיתוף התלמידים לבניית ספסל חברות. הם צבעו את הספסל ואף תלו שלט מזמין בנושא מעורבות חברתית ולידו הקימו גינת נוי לשימוש תלמידי השכבה.

תלמידי ההנהגה הכיתתית של ג’2 אף העבירו שיעור בנושא חברות  לתלמידי כיתות א’-ג’, במהלכו הסבירו על חשיבות הפרויקט, משמעותה של חברות טובה ודאגה לכלל התלמידים במהלך ההפסקה ובשיעורים. בעקבות הפרויקט דיווחו התלמידים על ההנאה שמצאו בנתינה ועל השמחה שיש להם במעשה המעורבות למען תלמידי בית הספר.

אביגיל מזור, מחנכת הכיתה אמרה כי “ההתלהבות של הילדים הייתה גדולה. הם מרגישים מועצמים ומגיעים לבית הספר בשמחה. אנו ממשיכים בהעברת השיעורים בכיתות בית הספר ומברכים את הילדים וההורים על פועלם. כמו כן, אני רוצה לציין שהחיבור עם ההורים ביוזמות והוצאה לפועל של פרויקטים הוא חיבור מצוין ומבורך. ההנהגה הכיתתית וכלל ההורים תרמו מזמנם ויכולתם, ואני רוצה להודות להורים על תרומתם הרבה להצלחת הפרויקט – ימית נעים, סיון גנון, שרון שני, רונית אלקסלסי, גיא אוגוסטה, רונן אמסלם וכמובן לקוקי שטרית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן