news08.net/ads.txt

יוזמה של איש עסקים מגדרה: טיפולים מצילי חיים לסובלים בפצעים קשים (סוכרת, לפני כריתה) – בחינם

חברת פרוביטל, המייצרת שמנים לטיפול בכאבים ופצעים – מזמינה חולים בפצעי סכרת ופצעים חמורים שלא עוברים), להגיע לטיפול על בסיס טבעי בחדר טיפולים הממוקם בגדרה. מדובר ביוזמה של איש העסקים, יעקב קדוש, המתגורר במושבה.

יעקב קדוש הוא איש עסקים מגדרה (הבעלים של חברת ‘פרוביטל’) – שהמציא שמן מיוחד (נקרא נפלאות השמן) ובעקבותיו רקח משחות מיוחדות וקפסולות מאותם חומרים טבעיים. בעקבות סיפורו האישי ולאחר שבמהלך שנותיו ראה כיצד אחיו נזקקים להשתלת כליות ולאחר שלא מכבר אישתו תרמה כליה לאחיו – החליט יעקב, להחזיר לעולם טוב ולהקדיש חלק מזמנו בכדי לעזור לאנשים לפני שהם מגיעים למצב של נכות חלילה או כריתת גפיים.

הטיפולים ניתנים ללא עלות תוצר של שיתוף פעולה אשר נרקם לאחרונה בין חברת פרוביטל לבין איחוד הצלה – ארגון המעניק שירותי הצלה בחינם. הטיפול נעשה על ידי פראמדיק מוסמך של איחוד והצלה. לדברי יעקב קדוש, העומד מאחורי המיזם, “לחברתנו ישנו פיתרון טבעי המסוגל לסייע לאנשים הסובלים מפצעים קשים, ובמסגרת תרומתנו לקהילה, אנו מאפשרים לאותם אנשים הסובלים מפצעים קשים, להגיע אל חדר הטיפולים שלנו ולקבל סיוע בחינם. זוהי תרומתנו הצנועה לקהילה ואני מברך על שיתוף הפעולה עם איחוד הצלה”.

יצוין כי כבר זמן רב מציל קדוש אנשים רבים בארץ ובעולם הסובלים מפצעים קשים בכל חלקי הגוף על ידי נוסחת פלא, רקיחות שיצר מחומרים טבעיים ומעקב אינטנסיבי עד להחלמה מלאה. במשך שנתיים הוא רקח יחד עם אדם נוסף, לו סייע, את השמנים המיוחדים אשר להם רישיון משרד הבריאות – כאשר לעתים השמנים בלבד, אותם ניתן לרכוש באתר החברה (פרוביטל) במחיר נמוך, מספיקים לטיפול בכאבים או בהגלדת פצעים ובעיות טחורים ופיסורה “כל מקרה לגופו”, הוא אומר, “אנשים מחייגים אליי כל היום, שואלים ומתייעצים ואני נענה בשמחה רבה. ייתכן והשמן בלבד אינו מספיק וחבל שירכשו אותו, לכן אני ממליץ להתייעץ, לבדוק, לשאול ורק אחר כך לרכוש את השמן או להגיע לטיפול בחדר הטיפולים”.

מארצות אירופה ומדינות ערב כבר הביעו עניין בשיטת הריפוי שלו אך לפני הכל הוא מעדיף לתרום מזמנו וכספו לחולים מקומיים בכדי למנוע מהם כריתות רגליים או להמשיך לסבול מכאבים עזים. את הטיפולים הוא מבצע בחדר הטיפולים כאשר הוא מסתייע בחובש מיומן מ”איחוד הצלה” במשרדי פרוביטל ברחוב הרצל 10 בגדרה, בתיאום מראש בטל’ 08-6130489 או 054-2374750.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן