news08.net/ads.txt

יוזמת “חיבוק לחורף” בקריית עקרון יוצאת לדרך

בשיתוף פעולה של “שבשבט”, המרכז הקהילתי של היישוב, יחד עם יוזמת רוח טובה, פתחון לב ושינוע חברתי – נאספו וחולקו מעל 200 מעילים מטעם תושבי קריית עקרון והסביבה עבור מיעוטי יכולת.

 

המרכז הקהילתי של קריית עקרון “שבשבט” ענה לקול הקורא של עמותת רוח טובה, פתחון לב ושינוע חברתי לפתיחת נקודות לאיסוף מעילים עבור כאלה שאין להם תחת השם “חיבוק לחורף”.  בעקבות הקריאה, פנו מאות תושבים מקריית עקרון והסביבה במהלך כל חודש נובמבר ונאספו מעל 200 מעילים לילדים, נשים וגברים. את המעילים מיינו סטודנטיות מהיישוב אשר הגיעו למתנ”ס במסגרת שעות ההתנדבות שלהם למלגת לימודים מהמועצה לפי קטגוריות של נשים, גברים, נערים, נערות, ילדים וילדות ולפי מידות. שינוע חברתי, מיזם המחבר בין המגזר העסקי למגזר השלישי אוסף את המעילים ומחלק אותם למיעוטי יכולת ברחבי הארץ.

ראש מועצת קריית עקרון, חובב צברי: “אנחנו במועצה מתהדרים בכך שקריית עקרון היא קהילה משפחתית וחזקה וכי סולידריות חברתית וערבות הדדית הם הם הכוחות המניעים אותנו. אני שמח וגאה כל כך לראות את זה קורה במציאות. תודה לכל הגורמים שלקחו חלק במיזם הנפלא הזה ותודה ענקית לתושבים שהפגינו ערכים של עזרה לזולת, בתקופה מורכבת כל כך. זו גאווה גדולה עבורי לייצג את תושבי קריית עקרון”.

מנהלת המתנ”ס, שושי בוגוש: “המרכז הקהילתי שמח לקחת חלק ביוזמה הארצית הנפלאה הזו.
האיסוף המאסיבי התאפשר הודות לליבם הרחב של תושבי קריית עקרון שניחנו בערכים של תרומה לאחר ועזרה לזולת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן